نسخه جهانی وان پلاس 11 با فناوری شارژ سریع 80 واتی همراست

نسخه جهانی وان پلاس 11 با فناوری شارژ سریع 80 واتی همراست

طبق گفته‌ی مکس جامبور، اطلاعاتی مشهور، تنها نسخه آمریکایی OnePlus 11 5G از شارژ سیمی 80 واتی پشتیبانی می‌کند. OnePlus 11 که در تمام بازارهای دیگر وارد می شود، از شارژ 100 واتی پشتیبانی می کند.

OnePlus 11 5G در ابتدای سال جاری در چین به طور رسمی معرفی شد. در 7 فوریه، این شرکت رویدادی را برای OP11 در هند برگزار خواهد کرد. Tipster Snoopy Tech رندرهای جدیدی از نسخه جهانی OnePlus 11 5G را به اشتراک گذاشته است. علاوه بر این، فروشنده یک سند بازاریابی را به اشتراک گذاشته است که حاوی مشخصات کلیدی دستگاه است. نسخه جهانی و چینی دستگاه دارای مشخصات یکسانی خواهند بود. با این حال، طبق افشای جدید، قابلیت شارژ سریع نسخه جهانی کندتر از نسخه چینی آن خواهد بود.

OnePlus 11 5G موجود در چین از شارژ 100 واتی SuperVOOC پشتیبانی می کند. اسناد بازاریابی فاش شده نشان می دهد که OnePlus 11 5G از شارژ 80 واتی پشتیبانی می کند. نسخه های چینی و جهانی بر روی سیستم عامل اندروید 13 اجرا خواهند شد. در حالی که اولی تجربه ColorOS 13 را ارائه می دهد، دومی تجربه OxygenOS 13 را ارائه می دهد.

همچنین بیان می کند که نمایشگر 6.7 اینچی، چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2، حداکثر 16 گیگابایت رم، نوار لغزنده هشدار و یک واحد دوربین سه گانه با عکاسی محیطی Hasselblad که پرتره های درجه یک و رنگ های پیشرو در صنعت را ارائه می دهد، خواهد بود. تولید مثل. این نشان می دهد که جدا از تفاوت در تجربه نرم افزاری و قابلیت های شارژ، سایر مشخصات ممکن است در نسخه های چینی و جهانی OnePlus 11 یکسان باقی بماند.

به گفته Mukul Sharma، نام بازاریابی انواع رنگی OnePlus 11 5G، مشکی تیتان و سبز ابدی است. همانطور که قبلاً فاش شده بود، انتظار می رود مدل پایه نسخه جهانی OP11 دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی باشد. انتظار می رود بالاترین نسخه از مدل جهانی 16 گیگابایت رم ارائه دهد. در مقایسه، نسخه چینی آن یک پیکربندی 12 گیگابایتی + 256 گیگابایتی را در مدل پایه خود ارائه می دهد.

OnePlus 11 5G با iQOO 11 5G با قیمت 59999 روپیه در بازار هند رقابت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید  صفحه نمایش وان پلاس 5T از نوع AMOLED خواهد بود

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نسخه جهانی وان پلاس 11 با فناوری شارژ سریع 80 واتی همراست

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *