انتشار تصاویر رندر شده گجت پوشیدنی هوآوی واچ D

انتشار تصاویر رندر شده گجت پوشیدنی هوآوی واچ D

هوآوی قصد دارد در جریان رویداد 23 دسامبر از گجت پوشیدنی جدیدی در کنار چند محصول جدید دیگر رونمایی کند که به عنوان هوآوی واچ D شناخته می شود. به تازگی تصاویر رندر شده دستگاه فاش شده که با گزینه ای مربعی رو به رو هستیم.

در این رویداد علاوه بر معرفی گوشی تاشو پی 50 پاکت باید شاهد معرفی لپ تاپ میت ایکس پرو، عینک هوشمند جدید و در نهایت ساعت واچ D هم باشیم. تاکنون تصاویری از این دستگاه دریافت کرده بودیم اما رندرهای تازه انتشاریافته جزئیات بالایی دارد.

انتشار تصاویر رندر شده گجت پوشیدنی هوآوی واچ D

 

اگرچه تصاویر توسط خرده فروشی vmall.com فاش شده اما خبری از قیمت آن نیست. تنها گفته شده کاربران با پرداخت 15 دلار می توانند پیش خرید داشته باشند. برخی منابع معتقدند که شرکت هوآوی محصول جدید را با قیمت 470 دلار عرضه می کند.

جزئیات کافی در دست نیست تا به آن پرداخت و امید می رود در روز 23 دسامبر با رونمایی آن شاهد اطلاعات تکمیلی باشیم. گفته شده یک دستگاه جداگانه برای گرفتن فشارخون برای این دیوایس تدارک دیده شده است.

گفته شده هواوی واچ D با 32 مگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. دارای بلوتوث است و ردیاب های مختلفی برای آن تدارک دیده شده است. به هر حال برای کسب جزئیات تکمیلی باید منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  امضای قرارداد همکاری میان نوکیا و هوآوی

نظرات در مورد : انتشار تصاویر رندر شده گجت پوشیدنی هوآوی واچ D

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *