انتشار تصاویر رندر جدید از گوشی OnePlus 10T

انتشار تصاویر رندر جدید از گوشی OnePlus 10T

در اوایل این ماه شاهد رندرهای گمانه زنی از OnePlus 10T با طراحی تا حدی غیرعادی بودیم. اکنون @OnLeaks رندرهای جدیدی را منتشر کرده است که بسیار به طراحی 10 Pro نزدیک تر به نظر می رسند، اگرچه هنوز تفاوت های قابل توجهی دارند. ظاهراً این رندرهای جدید بر اساس عکس های واقعی یک واحد پیش تولید ایجاد شد. آن‌ها نشان می‌دهند که برآمدگی دوربین در عقب مانند رندرهای قبلی تمام عرض گوشی را نمی‌پوشاند.

فاش کننده تغییرات بین OnePlus 10 Pro فعلی و 10T آینده را برجسته می کند. ظاهراً قاب فلزی با یک پلاستیک جایگزین می‌شود و طراحی برجستگی، به‌ویژه اریب‌های اطراف آن دستخوش تغییراتی خواهد شد. دو تغییر عمده قابل ذکر وجود دارد، اول، صفحه نمایش صاف خواهد بود و دوم، نوار لغزنده Alert وجود ندارد. این موضوع با عرضه‌های اخیر OnePlus که یکی از ویژگی‌های علامت تجاری این برند را که تقریباً از ابتدا وجود داشته است، از دست داده است. ظاهراً اکنون منحصر به مدل‌های Pro خواهد شد و به مدل های دیگر تعلق ندارد.

در مورد صفحه نمایش، احتمالا سایز 6.7 اینچی خواهد داشت و همچنان نمایشگر حفره دار است و وضوح FHD+ به جای QHD+ ارائه می دهد. همچنین باید به فناوری شارژ سریع 150 واتی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS، دوربین اولتراواید 16 مگاپیکسلی و غیره اشاره کرد. همچنین پردازنده آن اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 است و از باتری 4800 میلی آمپرساعتی نیرو خواهد گرفت.

انتشار تصاویر رندر جدید از گوشی OnePlus 10T

این گوشی در رنگ مشکی و سبز در ماه های آینده معرفی و عرضه خواهد شد. در دیگر خبرها پیشتر گوشی هوشمند OnePlus Nord که یک مدل معرفی نشده بوده، در پایگاه داده FCC لیست شده و ممکن است جانشین Nord N200 5G سال گذشته باشد. گمان می‌رود دستگاه جدید با شماره مدل CPH2389، همان گوشی میان رده Nord N300 5G آینده باشد که ممکن است دوباره در انحصار خریداران آمریکای شمالی باشد.

لیست FCC همچنین باندهای پشتیبانی شده 5G گوشی را تأیید کرد: n2،n25،n41، n66، n71 و n77. تنها اطلاعات دیگری که در حال حاضر شایعه شده این بوده که دستگاه دارای صفحه نمایش با وضوح +FHD (احتمالاً 90 هرتز) است و از چیپست اسنپدراگون قدرت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید  نحوه ضبط تماس در تلفن وان پلاس

علاوه بر این، شایعات حاکی از آن بوده که دستگاه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی و همچنین اندروید 11 به فروش خواهد رسید. انتظار می رود این گوشی پس از عرضه در ایالات متحده و کانادا بیش از 240 دلار قیمت داشته باشد. در هر صورت برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند و نباید به شایعات پرداخت.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصاویر رندر جدید از گوشی OnePlus 10T

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *