انتشار تصاویر رندر جدید از گوشی شیائومی 12

انتشار تصاویر رندر جدید از گوشی شیائومی 12

شرکت شیائومی در نظر دارد سری پرچمداران شیائومی 12 را در سه مدل استاندارد، پرو و اولترا راهی بازار کند. در حالی که انتظار داریم دو مدل استاندارد و پرو طراحی شبیه داشته باشند، اما مدل اولترا ظاهری کاملا متفاوت دارد.

تاکنون شایعات بسیاری درباره شیائومی 12 منتشر شد و اکنون شاهد انتشار تصاویر رندر جدید هستیم. به تازگی کاربر  OnLeaks@ و Zoutons توییتر تصاویر رندر جدید را با همکاری یکدیگر ارائه دادند.

در رندرهای جدید شاهد طراحی دوربین مستطیل شکل هستیم که یک حسگر بزرگ دوربین در کنار دو حسگر کوچک که درست زیر حسگر بزرگ جای گرفتند، به چشم می خورد. همچنین در کنار حسگرهای کوچک یک فلاش LED هم تعبیه شده و در مجموع ماژول دوربین کاملی را شاهد هستیم.

صفحه نمایش در این دستگاه به صورت حفره دار بوده که در مرکز نمایشگر تعبیه شد. ناگفته نماند که شیائومی 12 حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر داشته و کلیدهای تنظیم صدا و پاور هم در قسمت کناری جای دارد. ناگفته نماند که شیائومی 12 با صفحه نمایش دارای انحنا همراه است.

در بخش سخت افزاری باید به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکام، باتری 4500 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 67 واتی، سیستم عامل اندروید 12 با رابط کاربری MIUI 13، دوربین عقب 50 مگاپیکسلی چندگانه، حافظه رم 12 یا 8 گیگابایتی، حافظه ذخیره سازی 128 یا 256 گیگابایتی و برخی دیگر اشاره کرد.

شیائومی 12 در بحث سخت افزاری اختلافی با دیگر مدل ها داشته برای مثال مدل اولترا از باتری 5000 میلی آمپرساعتی بهره می برد که فناوری شارژ سریع 120 واتی دارد. همچنین دوربین این مدل نیز 108 مگاپیکسلی خواهد بود. در بحث دوربین سلفی نیز باید انتظار وجود حسگر 32 مگاپیکسلی در مدل استاندارد و پرو و حسگر 60 یا 40 مگاپیکسلی در مدل اولترا را داشت.

پیش از این شرکت موتورولا در پرچمدار اخیر خود موتو اج ایکس 30 از دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی بهره گرفت که موجب حیرت همگان شد. به هر حال جهت کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سری شیائومی 12تی در ماه اکتبر از راه می رسد

نظرات در مورد : انتشار تصاویر رندر جدید از گوشی شیائومی 12

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *