انتشار تصاویر رندر جدید از ناتینگ فون 1

انتشار تصاویر رندر جدید از ناتینگ فون 1

قبل از مراسم رسمی معرفی که در روز سه شنبه، 12 جولای برگزار می شود، گوشی Nothing (1) رونمایی نخواهد شد به جز با کمک افشاگران. بنابراین، اگر نمی‌خواهید تا روز سه‌شنبه منتظر بمانید تا آن را در هر دو رنگ در رندرهای رسمی با کیفیت بالا ببینید، نگران نباشید زیرا به تازگی افشاگر مطرح Evan Blass با نام مستعار @evleaks یک بار دیگر تصاویر رندر جدید را ارائه داد.

این اسمارتفون از چیپست اسنپدراگون 778G+ کوالکام، صفحه نمایش 120 هرتزی، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و پشتیبانی از شارژ بی سیم بهره می برد. این ویژگی‌ها همگی به‌طور رسمی توسط Nothing حتی قبل از رویداد رونمایی تایید شده‌اند.

بر اساس شایعات و افشاگری ها، این گوشی از شارژ سریع سیمی 33 واتی پشتیبانی می‌کند، ممکن است با آداپتور 45 واتی عرضه شود و احتمالاً در اتحادیه اروپا با قیمت پایه 470 یورو به فروش خواهد رسید و متاسفانه جای در ایالات متحده ندارد.

انتشار تصاویر رندر جدید از ناتینگ فون 1

ماشین تبلیغاتی Carl Pei یک بار دیگر کاری را که به بهترین شکل انجام می دهد انجام داده است و بنابراین ما اکنون تنها چند روز با یکی از مورد انتظارترین اعلامیه های تلفن سال فاصله داریم. با ما همراه باشید و به محض اینکه همه جزئیات را در اختیار شما قرار دهیم، به شما خواهیم گفت.

در اخباری مرتبط Nothing Phone (1) در 12 جولای معرفی خواهد شد، اما بیشتر مشخصات آن به تازگی لو رفته است. Abhishek Yadav یکی از افشاگران مشخصات کلیدی دستگاه را توییت کرد و سندی را نشان داد که شبیه صفحه جزئیات محصول است.

گفته می شود که این گوشی هوشمند جدید دارای یک صفحه نمایش 6.55 اینچی OLED با پشتیبانی از نرخ نوسازی تطبیقی ​​تا 120 هرتز خواهد بود. این گوشی جدید به دوربین اصلی دوگانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و دیافراگم f/1.8 مجهز خواهد شد. افشاگر حاکی از آن است که این تلفن هوشمند می تواند ویدیوهای 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه ضبط کند.

این گوشی دارای فریم آلومینیومی و قاب‌های مسطح با پوشش گوریلا گلس خواهد بود. شارژ مستقیم و معکوس بی سیم، پردازنده Snapdragon 778+، سیستم Glyph Interface در پنل پشتی همان LEDها هستند. این گوشی هوشمند به سیستم عامل NothingOS مبتنی بر اندروید 12 مجهز است. قیمت آن هنوز اعلام نشده، اما منبع معتقد است که کمتر از 400 دلار خواهد بود.

بیشتر بخوانید  تصویر رندر جدید از گوشی ناتینگ Phone (2a) لو رفت

 

 

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصاویر رندر جدید از ناتینگ فون 1

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *