گوشی Nothing Phone (2) و کسب تاییدیه جدید

گوشی Nothing Phone (2) و کسب تاییدیه جدید

ماه گذشته مشخص شد که گوشی Nothing Phone (2) با شماره مدل A065 از راه خواهد رسید. از آنجایی که Nothing’s Phone (1) در سال گذشته راهی بازار هند شد، احتمالاً مدل جدید نیز در این منطقه به فروش خواهد رسید.

یک دستگاه Nothing جدید با شماره مدل AIN065 در پایگاه داده BIS رویت شده و به نظر می رسد که این مدل هندی گوشی Nothing Phone (2) باشد. فهرست BIS اشاره خوبی به این بوده که شرکت می تواند در هفته های آینده این گوشی هوشمند را عرضه کند.

لیست BIS هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات دستگاه ارائه نمی دهد. با این حال، گزارش های اخیر برخی از جزئیات آن را فاش می کنند. نخست اینکه، اوایل این ماه، یکی از مدیران کوالکام به طور تصادفی فاش کرد که Phone (2) از چیپست Snapdragon 8 Plus Gen 1 قدرت می گیرد. از این رو، به نظر می رسد که دستگاه با مشخصات رده بالا عرضه شود.

شایعاتی مبنی بر اینکه Nothing Phone (2) دارای صفحه نمایش AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز خواهد بود، وجود دارد. احتمالاً از وضوح +FHD پشتیبانی می کند و دارای حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر است. همچنین می توان انتظار سیستم عامل اندروید 13 مبتنی بر Nothing OS را هم داشت.

چیپست احتمالاً با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد شد. گذشته از آن باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی تدارک دیده شده، با این حال، اطلاعاتی در مورد قابلیت شارژ سریع Nothing Phone (2) در دسترس نیست. احتمالا Nothing Phone (2) مانند مدل قبلی از شارژ بی سیم پشتیبانی کند.

همچنین، شایعات هنوز جزئیاتی در مورد طراحی و دوربین Nothing Phone (2) فاش نکرده اند. احتمالاً به نسخه بهبودیافته رابط Glyph مجهز شده که در نسل قبلی در دسترس بود. انتظار می رود در سه ماهه سوم سال 2023 شاهد معرفی این گوشی رده بالا از سوی ناتینگ باشیم.

برند بریتانیایی سعی دارد محصولات جدیدی ارائه دهد. ناتینگ فون 2 قطعا ویژگی های بزرگی نسبت به نسل پیشین خود ارائه خواهد داد. بنابراین با گزینه ساده از برند ناتینگ رو به رو نیستیم. این شرکت پیشتر بود که هدفون بی سیم جدیدی را معرفی کرد و بزودی در بازارهای مختلفی همچون اروپا به فروش خواهد رسید.

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعاتی جدید از هدفون Nothing Ear (2)

در هر صورت باید منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Nothing Phone (2) و کسب تاییدیه جدید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *