انتشار تصاویر بیشتر از گوشی موتورولا Moto G Stylus 2022

انتشار تصاویر بیشتر از گوشی موتورولا Moto G Stylus 2022

Moto G Syltys 2022 موتورولا از نوامبر 2021 شایعات آن شروع به انتشار کردند. اخیراً نه تنها رندرهای تبلیغاتی رسمی این گوشی هوشمند، بلکه تمام مشخصات آن نیز فاش شده است. اکنون بار دیگر این گوشی در قالب رندرهای مطبوعاتی در اینترنت ظاهر شد.

موتورولا Moto G Stylus 2022 آینده بار دیگر طراحی کامل خود را به نمایش می گذارد، تصویری که منابع نزدیک 91Mobiles منتشر کردند. این تک تصویر شامل تمامی رندرهای دستگاه به رنگ طلایی می باشد. با این حال، این رسانه می گوید که این گوشی در یک گزینه رنگ مشکی نیز عرضه خواهد شد.

طبق تصویر، Moto G Stylus 2022 دارای دکمه پاور یکپارچه با حسگر اثرانگشت بوده و همچنین کلید تنظیم صدا در سمت راست و اسلات سیم کارت در سمت چپ خواهد بود. قسمت بالای گوشی شامل یک حفره میکروفون ثانویه، یک حفره قلم، یک درگاه USB نوع C، یک حفره میکروفون اولیه و یک خروجی بلندگو خواهد بود. در جلو، این گوشی هوشمند یک صفحه نمایش حفره دار در وسط نمایشگر دارد. در نهایت، بخش عقب یک دوربین سه‌گانه به شکل عمودی و لوگوی نمادین موتورولا در وسط قرار می‌گیرد.

تا آنجا که به مشخصات مربوط می شود، گزارش های قبلی ویژگی هایی مانند صفحه نمایش 6.58 اینچی FHD+ با نرخ نوسازی 90 هرتز، چیپست مدیاتک Helio G85، دوربین اصلی 50 مگاپیکسل (عریض) + 8 مگاپیکسل (فوق عریض) + 2 مگاپیکسل (تشخیص عمق)، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی را فاش کرده است. اسلات کارت MicroSD، اندروید 11، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژر 10 واتی دیگر مشخصه است.

موتورولا Moto G Stylus 2022 در دو پیکربندی حافظه (4 گیگابایت + 128 بایت و 6 گیگابایت + 128 گیگابایت) در بازارهایی مانند ایالات متحده و اروپا با قیمتی نامشخص در آینده نزدیک در دسترس خواهد بود.

انتشار تصاویر بیشتر از گوشی موتورولا Moto G Stylus 2022

 

 

در اخباری مرتبط طی گزارشی از سوی Ice Universe و Digital Chat Station، موتورولا در حال کار بر روی گوشی هوشمندی با دوربین 200 مگاپیکسلی است. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد نام این دستگاه وجود ندارد. Ice Universe گفته که شیائومی یک گوشی هوشمند با دوربین 200 مگاپیکسلی را در سه ماهه دوم سال 2022 و سامسونگ یک گوشی با دوربین 200 مگاپیکسلی را در سال 2023 عرضه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید  گوشی Moto E32s موتورولا در راه است

Moto Edge X آینده نیز تجربه عکاسی درخشانی را ارائه خواهد کرد. این اولین گوشی هوشمند جهان خواهد بود که دارای سنسور دوربین 60 مگاپیکسلی OmniVision OV60A 0.61 میکرومتری برای گرفتن عکس های سلفی است. همچنین این اولین تلفن هوشمند است که دارای سنسور دوربین 50 مگاپیکسلی OmniVision OV50A 1 / 1.55 اینچی است. این دوربین در قسمت عقب دستگاه قرار می گیرد. انتظار می‌رود که Moto Edge X با نام Motorola Edge 30 Ultra در بازارهای جهانی عرضه شود.

فهرست TENAA این گوشی نشان می دهد که بخش عقب آن دارای یک دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی + 50 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی خواهد بود. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED FHD+  با نرخ نوسازی 144 هرتز، تراشه اسنپدراگون 8 Gen1، حافظه رم 16 گیگابایتی، حافظه ذخیره سازی 512 گیگابایتی و باتری 4700 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 68 واتی پشتیبانی می کند. ویژگی های دیگری مانند اندروید 11 و اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش هم وجود دارد.

اگر این مشخصات درست باشد محصول پرچمدار بعدی موتورولا یک نمونه برجسته بوده که بهترین مشخصات را به همراه دارد و قطعا علاقمندان بسیاری سعی بر تهیه آن پیدا خواهند کرد. در چند سال گذشته موتورولا عملکرد چندان چشمگیری در معرفی پرچمدار نداشته و حال باید انتظار رونمایی محصولی قابل توجه باشیم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصاویر بیشتر از گوشی موتورولا Moto G Stylus 2022

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *