گوشی OnePlus Nord 3 5G و کسب تاییدیه بیشتر

گوشی OnePlus Nord 3 5G و کسب تاییدیه بیشتر

گوشی هوشمند میان رده آینده OnePlus با نام OnePlus Nord 3 5G تاکنون چندین تاییدیه دریافت کرد و حال نوبت به چند تاییدیه دیگر از جمله NBTC و TDRA رسیده است. بنابراین انتظار داریم بزودی از راه برسد و دردسترس قرار گیرد.

وب سایت NBTC این گوشی را با شماره مدل CPH2493 لیست کرده که هم نام رسمی و هم شماره مدل آن را فاش می کند. این گوشی همچنین گواهی TDRA را دریافت کرده است. با این حال، لیست NBTC فقط شماره مدل و نام گوشی را فاش کرده و خبری از جزئیات نیست.

بر اساس گزارش‌ها، انتظار می‌رود OnePlus Nord 3 تا پایان ژوئن یا جولای 2023 در هند معرفی شود. شایعه شده که این دستگاه به صفحه نمایش 6.72 اینچی AMOLED با وضوح Full HD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز خواهد شد. صفحه نمایش مسطح است و شامل یک حفره دوربین در وسط می شود. گذشته از آن این دستگاه از پردازنده مدیاتک Dimensity 9000 قدرت گرفته و دارای گزینه‌های رم 8/16 گیگابایتی و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی است.

انتظار می‌رود Nord 3 دارای دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی و حسگر ماکرو 2 مگاپیکسلی باشد. برای سلفی، این گوشی مجهز به دوربین 16 مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین انتظار داریم این دستگاه دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بوده و ممکن است یک نوار لغزنده هم تعبیه شود.

بر اساس مشخصات فاش شده، این احتمال وجود دارد که گوشی یک نسخه ریبرند شده از OnePlus Ace 2V باشد که اوایل امسال در چین عرضه شد. در اخباری مرتبط اولین گوشی هوشمند Nord در سال 2020 معرفی شد و اگر با اخبار این صنعت همراه بوده باشید شاهد معرفی چندین مدل از این سری بودیم که هر یک ویژگی و مشخصات خاص خود را داشتند.

به زودی، این شرکت چینی گوشی هوشمند دیگری با برند Nord به نام وان پلاس Nord CE 3 Lite را معرفی خواهد کرد. قرار است در 4 آوریل این محصول معرفی شده و انتظار داریم که در بخش میان‌رده با مشخصات مناسب باشد.

وان پلاس Nord CE 3 Lite 5Gبا طراحی کاملاً استاندارد عرضه خواهد شد. این گوشی دارای یک پنل عقب کمی خمیده است که دو حلقه دوربین در حاشیه بالا قرار می گیرد. یکی از حلقه ها شامل دوربین اصلی شده، در حالی که حلقه دیگر دوربین های سنجش عمق و ماکرو را دربرمی گیرند. OnePlus گوشی را در رنگ لیمویی پاستیلی عرضه خواهد کرد و احتمالا گزینه های رنگی دیگری هم در کار است.

بیشتر بخوانید  OnePlus در 2 جولای تلویزیون هوشمند اقتصادی معرفی می کند

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی OnePlus Nord 3 5G و کسب تاییدیه بیشتر

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *