انتشار تصاویری از سخت افزارهای گلکسی نوت 9

گلکسی نوت 9

گلکسی نوت 9 | همانطور که در خبرها گفته شد و بر اساس اعلام رسمی کمپانی سامسونگ در تاریخ 18 مرداد سال جاری یعنی کمتر از 2 هفته ی دیگر از پرچمدار سری نوت سامسونگ یعنی گلکسی نوت 9 رونمایی به عمل خواهد آمد و تاکنون نیز اطلاعات بسیار زیادی در خصوص این گوشی هوشمند آشکار شده است و در نهایت امروز تصاویری از سخت افزارهای بکار برده شده در این فبلت محبوب انتشار یافته است.

تمامی این تصاویر در یک وبسایت تعمیرات آنلاین دیده شده  که شامل حسگر مجاورت، ماژول دوربین اصلی دوگانه، دوربین سلفی و کابل انعطاف پذیر شارژ می باشد. اگر کمی به نوشته های موجود بر روی برد این قطعات توجه نمایید، خواهید دید که به شماره مدل SM-N960U گلکسی نوت 9 سامسونگ اشاره دارند. که در زیر می توانید تصاویر این قطعات را مشاهده نمایید.

بر اساس حدس و گمانه زنی های صورت پذیرفته گلکسی نوت 9 سامسونگ دارای یک صفحه نمایش 6.4 اینچی با رزولوشن تصویر 1440 در 2960 پیکسل می باشد و همچنین مجهز به چیپ ست اگزینوس 9810 و یا اسنپدراگون 845 خواهد بود و لازم به ذکر است که احتمالا یک رم 6 یا 8 گیگابایتی برای این فبلت در نظر گرفته خواهد شد. بر اساس خبرهای درز کرده از این کمپانی باتری پرچمدار آتی کره ای ها 4000 میلی آمپر ساعتی است و قلم S Pen در نوت 9 به بلوتوث مجهز شده و قابلیت های پیشرفته تری ای ارائه می نماید. دوربین اصلی این فبلت به دو سنسور 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.5 و f/2.4 تجهیز شده و برای سیستم عامل آن اندروید 8.1 در نظر گرفته شده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعات بخش دوربین گوشی Galaxy S22 سامسونگ

نظرات در مورد : انتشار تصاویری از سخت افزارهای گلکسی نوت 9

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *