افشا مشخصات کامل گوشی گوگل Pixel 7a

افشا مشخصات کامل گوشی گوگل Pixel 7a

در سال گذشته، گوگل با معرفی Pixel 6a سری گوشی های میان رده خود را بروزرسانی کرد و این مدل توانست بسیار موردتوجه علاقمندان قرار گیرد. گوشی که دوربین برجسته و باتری مناسبی داشت. در حال حاضر، این برند مشغول آماده سازی برای عرضه جانشین آن به نام Pixel 7a است که انتظار می‌رود ویژگی‌های قابل توجه خود را ارتقا بخشد. گمانه زنی هایی برای رونمایی آن در رویداد Google I/O تاریخ 10 می امسال وجود دارد.

پیش از رونمایی، گزارش جدیدی منتشر شده است که ادعا می کند مشخصات کامل پیکسل 7a فاش شد. این گزارش از سوی 91mobiles منتشر شده که منبع اطلاعات موثقی محسوب می شود. در این گزارش آمده است که پیکسل 7a دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی FHD+ OLED با نرخ نوسازی 90 هرتز خواهد بود. در بخش پردازشی به چیپست Tensor G2 گوگل، که همان پردازنده‌ سری پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو است، مجهز می شود. انتظار داریم این گوشی هوشمند دارای 8 گیگابایت رم LPDDR5 و 128 گیگابایت حافظه داخلی به همراه UFS 3.1 باشد.

برای دوربین، Pixel 7a یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با OIS و دوربین 12 مگاپیکسلی اولتراواید خواهد داشت. گذشته از آن دوربین سلفی 10.8 مگاپیکسلی روی آن یافت می شود. این گوشی هوشمند به باتری 4400 میلی آمپر ساعتی مجهز بوده که تا 72 ساعت عمرباتری در حالت آماده به کار را رقم خواهد زد. این باتری از شارژ سیمی 20 واتی و همچنین شارژ بی سیم پشتیبانی می کند.

Pixel 7a اندروید 13 را به عنوان سیستم عامل اصلی اجرا می کند. به طور کلی، Pixel 7a با ویژگی‌های چشمگیر مانند پردازنده قدرتمند، حافظه رم و فضای ذخیره‌سازی کافی، دوربین‌های باکیفیت و باتری بادوام، یک گوشی هوشمند میان‌رده قابل قبول است. یکی دیگر از گزارش‌های اخیر نشان داده که این گوشی هوشمند در سه رنگ آبی، خاکستری و سفید عرضه خواهد شد. این رنگ ها با کیس های رسمی مطابق با همان رنگ همراه خواهند بود.

برای کسب جزئیات بیشتر باید تا تاریخ رونمایی یعنی 10 می گوگل منتظر ماند. تلفن هوشمندی که انتظار داریم با قیمت 600 دلاری عرضه شود و مدلی میان رده اما پرتوان از گوگل خواهد بود. تاکنون شایعات بسیاری درباره آن منتشر شد و نباید به شایعات بی اساس هم اشاره کرد.

بیشتر بخوانید  فیسبوک اخبار مربوط به استرالیا را پاک کرد!

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افشا مشخصات کامل گوشی گوگل Pixel 7a

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *