انتشار بروزرسانی جدید سیستم عامل iOS

iOS

اخیرا شاهد انتشار iOS 11.2.6 شرکت اپل بودیم. زمانی که از آیفون به زبان هندی استفاده می شد با اختلالاتی رو به رو می شد که شرکت برای برطرف کردن مشکل کرش کردن آن , یک به روز رسانی جدید را منتشر کرد. بر اساس گزارش هایی که از سوی کاربران اعلام شده بود به هنگام استفاده از زبان هندی , برنامه هایی مانند فیسبوک مسنجر , Messages و واتساپ غیر فعال می شدند.

هفته گذشته مشخص شد اگر یک کاراکتری خاصی به گوشی های آیفون فرستاده شود , خیلی راحت می توان سیستم پیام رسانی آن ها را مختل کرده و غیر فعال کرد. البته اپل واچ , برنامه پیش‌ فرض پیام‌های مک او اس و سافاری نیز از این موضوع در امان نبوده و این مشکل دامن گیر آن ها نیز شده است. از این رو شرکت اپل مجبور شد برای مک او اس , او اس , اپل واچ  تی‌ وی او اس نیز یک به روز رسانی انجام داده و مشکل آن ها را نیز برطرف سازد.

امروز شرکت اپل به وعده خود عمل کرد. مدیر این شرکت قول داده بود پیش از انتسار نسخه‌ ی 11.3 , یک نسخه آی او اس را در اختیار کاربران خود قرار دهد. امروز با انتشار نسخه‌ ی 11.2.6 شاهد عملی شدن این قول اپل بودیم. پس از انتشار این به روز رسانی مشکلات موجود در سایر  نسخه‌ از جمله مک او اس ، بتا آی او اس , واچ او اس و تی‌ وی او اس نیز حل شده و بدون اختلال کار می کنند.

احتمالا چندان برای شرکت اپل خوش آیند نیست که مجبور شده برای بر طرف کردن این گونه مشکلات , برای سومین بار دست به روز رسانی بزند. پیش از این حتی یک لینک ساده نیز می توانست باعث کرش شدن آیفون شود اما شرکت اپل با انتشار این نسخه جدید همه آن ها را بر طرف ساخت.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار بروزرسانی جدید سیستم عامل iOS

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *