انتشار اولین تصویر رندر گوشی iQOO Neo6 SE

انتشار اولین تصویر رندر گوشی iQOO Neo6 SE

در 6 می، iQOO از iQOO Neo6 SE به عنوان جانشین iQOO Neo5 SE که در دسامبر سال گذشته معرفی شد، رونمایی خواهد کرد. پوستر جدیدی از Neo6 SE در سایت‌های خرده‌فروشی چینی مانند JD.com و Suning.com آشکار شده است، جایی که برای پیش‌سفارش فهرست شد. این پوستر اولین نگاه به طراحی گوشی هوشمند را نشان می دهد.

این تصویر نشان می دهد که طراحی عقب iQOO Neo6 SE تقریباً مشابه iQOO Neo6 است که در اوایل ماه جاری به طور رسمی معرفی شد. پنل عقب گوشی دارای یک ماژول دوربین در گوشه سمت چپ بالا و لوگو iQOO به سمت پایین است.

ماژول دوربین این گوشی شامل سه حسگر در عقب شده و فلاش LED هم دربرمی گیرد. همچنین باید به لوگو نئو در عقب آن اشار کرد و این محصول در دو رنگ سبز و نارنجی راهی بازار می شود.

ظاهراً iQOO Neo6 SE دارای صفحه نمایش 6.62 اینچی OLED با حفره دوربین در وسط است و خبری از دوربین عقب و جلو نیست. صفحه نمایش Neo6 SE رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز را ارائه می دهد. در بخش امنیتی شامل حسگر اثرانمگشت اسنپدراگون 870 در زیر کاپوت دستگاه وجود دارد. باتری 4700 میلی آمپر ساعتی آن از شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی می کند. احتمالاً روی سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری iQOO اجرا می شود. سایر مشخصات گوشی های هوشمند هنوز فاش نشده است.

مدل قبلی، iQOO Neo5 SE، دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی LCD FHD+ با نرخ نوسازی 144 هرتز، تراشه اسنپدراگون 870، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 55 واتی، حداکثر 12 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی بود. این دستگاه دارای یک دوربین جلو 16 مگاپیکسلی و یک دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی (اصلی) + 8 مگاپیکسلی (فوق عریض) + 2 مگاپیکسلی (ماکرو) در عقب هم بود.

در اخباری مرتبط iQOO زیربرند vivo در اوایل این هفته از iQOO Neo5 S و Neo5 SE رونمایی کرد و امروز این شرکت با اعلام iQOO U5 مجموعه خود را بیشتر گسترش داد. iQOO U5 مجهز به تراشه اسنپدراگون 695 است، سیستم عامل OriginOS Ocean مبتنی بر اندروید 12 را دارد و دارای سه گزینه رم 4 گیگابایت، 6 گیگابایت و 8 گیگابایت دارد.

بیشتر بخوانید  گوشی iQOO Neo 8 و کسب تاییدیه جدید

همچنین دارای Memory Fusion 2.0 است که امکان افزایش رم مجازی را تا 4 گیگابایت فراهم می کند. U5 یک گزینه ذخیره سازی 128 گیگابایتی دارد، اما همچنان می توانید از طریق کارت microSD فضای ذخیره سازی را (تا 256 گیگابایت) افزایش دهید.

گوشی هوشمند مجهز به اسنپدراگون 695 دارای یک نمایشگر 6.58 اینچیLCD  با نرخ نوسازی 120 هرتزی و وضوح FullHD+ است و همچنین با یک طراحی ناچ و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی قابل تهیه است. در بخش عقب، یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی وجود دارد و همچنین یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی هم در کار است. دوربین های جلو و عقب از Super Night Scene پشتیبانی می کنند. حالت، اما در مدل رم 4 گیگابایتی چنین چیزی وجود ندارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اولین تصویر رندر گوشی iQOO Neo6 SE

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *