انتشار اندروید 13 برای گوشی OnePlus 2 به طور غیررسمی

انتشار اندروید 13 برای گوشی OnePlus 2 به طور غیررسمی

یک هفته دیگر، یک پورت غیر رسمی دیگر از LineageOS 20 که جدیدترین نسخه اندروید را به یک گوشی هوشمند تقریبا قدیمی می آورد. اندروید 13 در حال حاضر نزدیک به پنج ماه است که عرضه شده است و بسیاری از محبوب ترین دستگاه های جامعه قبلاً پورت های کاری را دریافت کرده اند. این لیست هر روز در حال افزایش است و این بار نوبت OnePlus 2 است.

احتمال این وجود دارد که بسیاری از شما هنوز از پرچمدار سال 2015 وان پلاس به عنوان درایورهای روزانه خود استفاده نمی کنید، اما اگر یکی از آنها را در کشو دارید، شاید ارزش آن را داشته باشد که نسخه غیر رسمی LineageOS 20 را روی آن فلش کنید. از این گذشته، هیچ راه بهتری برای دسترسی به همه پیشرفت‌ها و پیشرفت‌های جدیدترین سیستم‌عامل گوگل در دستگاهی وجود ندارد که پشتیبانی رسمی آن با Android Marshmallow به پایان رسید.

ساخته شده توسط XDA Senior Member _undead، تقریباً تمام عملکردهای یکپارچه رام مانند Wi-Fi، صدا، دوربین ها، سنسورهای دستگاه، تماس و اتصال داده به خوبی کار می کنند. امنیت ممکن است کمی مشکل ساز باشد تا زمانی که این رام کمی بیشتر توسعه یابد، اما، زیرا SELinux روی مجاز تنظیم شده است. این برای اشکال زدایی خوب است، اما اگر قصد دارید از آن به عنوان درایور روزانه خود استفاده کنید، با احتیاط ادامه دهید.

اگر همچنان به وان پلاس 2 علاقه دارید، اکنون می توانید اندروید 13 را با دانلود نسخه غیر رسمی LineageOS 20 از لینک ارائه شده در زیر و دنبال کردن دستورالعمل های پست برای نصب رام امتحان کنید. به خاطر داشته باشید که اولین راه‌اندازی ممکن است کمی طول بکشد، پس از آن به عنوان یک بوت لوپ فکر نکنید.

تحولات پس از فروش مانند این روشی عالی برای جان بخشیدن به تلفن قدیمی شما است. اگر دستگاه اندرویدی قدیمی دارید که گرد و غبار را جمع‌آوری می‌کند و سال‌ها به‌روزرسانی دریافت نکرده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گذشته ای از گوشی های کمپانی وان پلاس

نظرات در مورد : انتشار اندروید 13 برای گوشی OnePlus 2 به طور غیررسمی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *