انتشار تصویر رندر شده مک مینی 2022

انتشار تصویر رندر شده مک مینی 2022

به تازگی کانال یوتیوب ZONEofTECH طرح رندری از نسل بعدی مک مینی منتشر کرده که شاهد رنگ بندی متنوعی برای آن هستیم. مک مینی رایانه کوچک اپل بوده که در عین سخت افزاری قوی دارای طراحی مینی مالیستی است.

نسل فعلی با حافظه رم 16 گیگابایتی و پردازنده M1 اپل راهی بازار شد. همچنین حافظه ذخیره سازی 2 ترابایتی اس اس دی هم در کار است. نسل فعلی مک مینی طراحی تکراری دارد و اپل باید به دنبال تغییراتی باشد.

پیشتر نوت بوک چک گزارش داده که اپل قصد دارد طراحی جدید و بروزرسانی شده برای نسل فعلی مک مینی در نظر گیرد. این نسل جدید دارای پوشش شیشه و آلومینیومی است و ضخامت باریکی دارد. رنگ بندی آن مشابه آی مک 24 اینچی بوده و این یعنی باید شاهد تنوعی باشیم.

کانال یوتیوب ZONEofTECH رندرهایی هم از این مک مینی منتشر کرد. رنگ هایی که شامل سفید، آبی، بنفش، گلبهی، نارنجی، طلایی و سبز می شود. مک مینی و مک مینی پرو دو مدل رایانه شخصی کوچک اپل هستند و با سخت افزاری قدرتمند از راه می رسند.

انتشار تصویر رندر شده مک مینی 2022

جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند این برند کوپرتینویی چه برنامه ای در سر دارد. در اخباری مرتبط اپل اکنون روی نسل بعدی آیفون مشغول کار است که دارای مشخصات و طراحی بهبودیافته نسبت به نسل قبل خواهد بود. تاکنون شایعات بسیاری درباره نسل بعدی آیفون بدست آوردیم و جدیدترین گزارش به مشخصات کلیدی این دستگاه اشاره دارد. گفته می شود آیفون 14 پرو دارای 8 گیگابایت رم است و در سوی دیگر سری آیفون 14 با 6 گیگابایت رم به فروش می رسد. در واقع نسل بعدی آیفون چهار مدل است که باید به آیفون 14، آیفون 14 مکس، آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس اشاره کنیم.

به لطف سیستم عامل بهینه iOS، سخت افزاری که اپل تدارک می بیند، بهترین عملکرد را روی آیفون دارد، بنابراین می توان انتظار عملکرد بالایی از نسل بعدی آیفون که به عنوان سری آیفون 14 شناخته می شود، داشت. در نسل بعدی باید پردازنده A16 بایونیک را هم شاهد باشیم. دوربین اصلی مدل های پرو 48 مگاپیکسلی بوده و قرار است شاهد حذف ناچ هم باشیم. اطلاعات دیگری در دست نیست و باید منتظر جزئیات تکمیلی بود.

بیشتر بخوانید  اپل تهدیدات امنیتی علیه مک را نپذیرفت

پیش بینی شده اپل در پاییز 2022 چندین محصول جدید از جمله 4 مدل مک نسل جدید را معرفی خواهد کرد که مشخصات کلیدی برجسته داشته و سخت افزاری قدرتمند برای هر یک به کار گرفته خواهد شد.  این برند کوپرتینویی نسل جدید آیفون را سپتامبر رونمایی می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر شده مک مینی 2022

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *