انتشار اندروید 12 برای گوشی پوکو M2 Pro

انتشار اندروید 12 برای گوشی پوکو M2 Pro

POCO M2 Pro، یک گوشی هوشمند ارزان قیمت از POCO، شروع به دریافت به‌روزرسانی MIUI 14 در هند کرده است. این آپدیت چندین ویژگی و بهبودهایی را با هدف افزایش تجربه کاربر اضافه می کند، مانند زبان طراحی جدید و آیکون های فوق العاده جذاب. علاوه بر این، شامل آپدیت امنیتی اندروید آوریل 2023 برای افزایش امنیت سیستم می شود.

MIUI 14 که در دسامبر 2022 رونمایی شد، آخرین نسخه از رابط کاربری سفارشی اندروید شیائومی است. کاربران POCO M2 Pro در هند اکنون می توانند از این آپدیت و ویژگی های آن استفاده کنند. شایان ذکر است که برخی از ویژگی های MIUI 14 ممکن است در دسترس نباشند زیرا آپدیت بر روی فریم ورک اندروید 12 ساخته شده است.

آپدیت POCO M2 Pro مبتنی بر  MIUI 14 دارای شماره ساخت V14.0.3.0.SJPINXM است و حجم 500 مگابایتی دارد. این به‌روزرسانی در ابتدا برای آزمایش در اختیار POCO Pilots قرار گرفته است و در صورت عدم شناسایی باگ، از طریق به‌روزرسانی OTA (Over-the-Air) در دسترس همه کاربران قرار خواهد گرفت. از طرف دیگر، کاربران همچنین می‌توانند آپدیت را به صورت دستی دانلود کنند.

در مورد تغییرات، فقط به آپدیت امنیتی به روز آوریل 2023 و یک سیستم جستجوی بهینه در برنامه تنظیمات اشاره می کند. علاوه بر این، بخش جستجو اکنون تاریخچه ها و دسته بندی های جستجوی گذشته را نمایش می دهد که دسترسی و سهولت استفاده را افزایش می دهد.

POCO M2 Pro در ابتدا جولای 2020 با MIUI 11 مبتنی بر اندروید 10 عرضه شد. MIUI 14 و اندروید 12 به ترتیب سومین MIUI و دومین آپدیت اندروید آن هستند.

POCO M2 Pro دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی FHD+ IPS LCD با حفره دوربین در وسط است که دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی را در خود جای می دهد. این دستگاه به پردازنده اسنپدراگون 720G مجهز شده و ماژول دوربین چهارگانه آن دارای سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی، لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. این دستگاه همچنین مجهز به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند.

در دیگر خبرها تلفن های پوکو سخت افزار عالی را با قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهند و این شرکت همچنین در بخش نرم افزار عملکرد خوبی دارد. با این حال، مانند شرکت مادر خود شیائومی، پوکو در انتشار به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری کارآمد نیست. به تازگی پرچمدار Poco F4 آپدیت مبتنی بر اندروید 13 را در هند دریافت کرده است، اما با تاخیر زیادی همراه بوده و اکنون این شرکت MIUI 14 را برای چندین گوشی دیگر در بازار جهانی از جمله Poco F4 GT، Poco F3، Poco X3 GT و غیره معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید  گوشی Poco C50 بزودی راهی بازار می شود

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اندروید 12 برای گوشی پوکو M2 Pro

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *