انتشار اطلاعات جدید از گوشی Find N3 اوپو

انتشار اطلاعات جدید از گوشی Find N3 اوپو

نزدیک به دو ماه پس از افشای اطلاعاتی در مورد نسل بعدی گوشی تاشو اوپو فایند ان 3، کاربر Digital Chat Station اطلاعات جدیدی درباره این دستگاه فاش کرده است. برای یادآوری، افشاکننده ادعا کرد که Find N3 با کد مدل PHN110 و سه دوربین 50 مگاپیکسلی در عقب عرضه خواهد شد.

اکنون، شایعه شده است که Find N3 دارای سه سنسور IMX890 سونی است که در Find X6 Pro مورد استفاده قرار گرفت و  شامل دوربین های  اولتراواید و تله فوتو می شود. در مقابل، جدیدترین گوشی هوشمند برتر اوپو از حسگر سونی IMX989 برای دوربین اصلی استفاده می کند، همانطور که ویوو X90 Pro Plus و شیائومی 13 Pro از آن استفاده می کنند. جای تعجب نیست که NPU MariSilicon X اوپو به کار گرفته خواهد شد، همانطور که توسعه دوربین توسط Hasselblad صورت گرفت.

در همین حال، Omnivision OV32C حسگر دوربین سلفی را ساخته است، که همان حسگر 32 مگاپیکسلی اوپو در Find N2 است. علاوه بر این، Find N3 باتری 4800 میلی آمپر ساعتی داشته که نسبت به Find N2 با ظرفیت 4520 میلی آمپر ساعت ارتقایافته محسوب می شود. یک حسگر اثر انگشت جانبی و همچنین یک صفحه نمایش تاشو LTPO با نرخ نوسازی 120 هرتز هم در کار است. در حال حاضر، انتظار داریم که اوپو Find N3 را در سه‌ماهه سوم سال 2023 با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 2 عرضه کند، احتمالاً کوالکام تا تابستان آن را معرفی خواهد کردو به‌روزرسانی‌های میان دوره‌ای سری اسنپدراگون 8 در همان فصل تابستان است.

اوپو هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی می کند. گوشی های اوپو همیشه دارای طراحی و مشخصات کلیدی قابل توجه هستند و اوپو فایند ان 3 نیز یک گزینه تاشو برجسته است که می تواند نظر مخاطب خود را جلب می کند. برند چینی سعی داشته ویژگی های جذابی را برای مخاطبان خود ارائه می دهد و سعی دارد مشخصات سخت افزاری بزرگی ارائه می دهد.

اوپو گوشی هوشمند جدید را در تابستان امسال معرفی خواهد کرد که ویژگی های برجسته و بزرگی را در برمی گیرد. احتمالا این مدل در کنار چند محصول دیگر اوپو معرفی خواهد شد.

پیش بینی شده تبلت نسل بعدی اوپو نیز در همین مدت زمان معرفی شود.

بیشتر بخوانید  تصویر باکس خرده فروشی گوشی اوپو Find N3 لو رفت

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعات جدید از گوشی Find N3 اوپو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *