انتشار اطلاعاتی جدید از گوشی Realme 10 Pro+

انتشار اطلاعاتی جدید از گوشی Realme 10 Pro+

ریلمی اخیرا تایید کرده است که سری گوشی های هوشمند ریلمی 10 را در ساعت 14 روز 17 نوامبر در چین عرضه خواهد کرد. پیش از عرضه، این شرکت از نمایشگر شگفت‌انگیز Realme 10 Pro+ استفاده کرده است. در اینجا تمام آنچه در مورد صفحه نمایش آن شناخته شده است.

Realme 10 Pro+ به یک صفحه نمایش OLED 120 هرتزی با لبه های خمیده و سوراخ پانچ در موقعیت بالا در مرکز مجهز شده است. دارای انحنای 61 درجه در لبه هاست که ظاهری درخشان به آن بخشیده است. به اصطلاح “فرایند بسته بندی COP Ultra” این امکان را برای این گوشی فراهم می کند که چانه ای فوق العاده باریک با اندازه 2.33 میلی متر داشته باشد.

تصویر زیر نگاهی به لبه های سمت راست و پایین دستگاه دارد. همانطور که مشاهده می شود، دستگاه دارای دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور در سمت راست است، در حالی که پایین آن دارای اسلات سیم کارت، میکروفون، پورت USB-C و مشبک بلندگو است.

Realme 10 Pro Plus دستگاه RMX3687 است که اخیراً توسط مقامات TENAA تأیید شده است. این لیست نشان می دهد که صفحه نمایش 6.7 اینچی است. همچنین نشان داد که صفحه نمایش دارای وضوح Full HD+، رنگ های 10 بیتی و اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش است.

ریلمی هنوز سایر مشخصات Realme 10 Pro+ را تایید نکرده است. شایعات حاکی از آن است که این دستگاه به چیپست Dimensity 1080، حداکثر 12 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد. این دستگاه بر روی سیستم عامل اندروید 13 اجرا خواهد شد. برای عکاسی، انتظار می‌رود که دستگاه دارای یک دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی و یک دوربین سه‌گانه 108 مگاپیکسلی + 8 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی باشد. احتمالاً باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی در آن قرار دارد.

Realme 10 Pro+ احتمالاً با مدل دیگری همراه خواهد شد که می تواند Realme 10 5G نامیده شود. به نظر می رسد این گوشی RMX3663 باشد که در گذشته اخیر توسط TENAA تایید شده است. انتظار می رود این دستگاه دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی FHD+ LCD، اسنپدراگون ۶۹۵، دوربین دوگانه پشتی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۳۳ واتی باشد.

بیشتر بخوانید  افشا مشخصات گوشی Realme 10

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی جدید از گوشی Realme 10 Pro+

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *