انتشار آپدیت One UI 5.0 برای گوشی Galaxy M32 5G

انتشار آپدیت One UI 5.0 برای گوشی Galaxy M32 5G

سامسونگ پس از عرضه رابط کاربری پایدار One UI 5 به گلکسی A71 5G و تعداد زیادی دستگاه دیگر، اکنون به سمت دو گوشی هوشمند اقتصادی جدید حرکت می کند. دستگاه هایی که به روز می شوند گلکسی M32 5G و Galaxy A12 Nacho هستند. نرم افزار جدید در حال حاضر برای کاربران مقیم اروپا در حال پخش است و باید به زودی به سایر مناطق نیز برسد.

به‌روزرسانی One UI 5 برای Galaxy M32 5G دارای نسخه میان‌افزار M236BXXU1BVK5 است و همه ویژگی‌های جدید اندروید 13 و همچنین وصله امنیتی نوامبر را به همراه دارد. گزارش شده است که این نرم افزار در حال حاضر تنها در چندین کشور اروپایی در دسترس است، اما باید در روزهای آینده به سایر بازارها نیز گسترش یابد.

Galaxy A12 Nacho مقرون به صرفه نیز آخرین به روز رسانی اندروید 13 را دریافت می کند. این نرم افزار با نسخه سیستم عامل A127FXXU7CL2 ارائه می شود و به جای نسخه دسامبر شامل وصله امنیتی نوامبر 2022 است. در حال حاضر، این به روز رسانی در چندین کشور اروپایی از جمله لهستان و روسیه در حال انتشار است.

Galaxy A12 Nacho که آخرین به‌روزرسانی را دریافت می‌کند، غافلگیرکننده است زیرا این دستگاه در برنامه به‌روزرسانی سامسونگ ذکر نشده است. صرف نظر از این، تصمیم OEM کره ای برای دسترسی زودهنگام One UI 5 حتی برای گوشی های هوشمند ارزان قیمت بسیار چشمگیر است.

طبق معمول، نرم افزار به صورت مرحله ای منتشر می شود، بنابراین ممکن است چندین روز طول بکشد تا برای همه در دسترس باشد. اگر صاحب دستگاه‌های ذکر شده در بالا هستید، می‌توانید با رفتن به تنظیمات و انتخاب به‌روزرسانی نرم‌افزار، به‌روزرسانی را به‌صورت دستی بررسی کنید.

برای یادآوری، One UI 5 با تغییرات و بهبودهای بصری زیادی وارد بازار شد. دارای آیکون‌های اعلان‌ها و رابط‌های اعلان‌های جدید است و همچنین شامل پشتیبانی از ویجت قابل انباشته، تماس متنی Bixby، حرکات چند وظیفه‌ای جدید و موارد دیگر می‌شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی Galaxy A24 4G سامسونگ در نزدیکی عرضه

نظرات در مورد : انتشار آپدیت One UI 5.0 برای گوشی Galaxy M32 5G

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *