انتشار اطلاعاتی جدید از گوشی Galaxy A23 4G سامسونگ

انتشار اطلاعاتی جدید از گوشی Galaxy A23 4G سامسونگ

براساس گزارش های اخیر گوشی سامسونگ گلکسی A23 در بازارهای مختلف در دو نسخه 4G و 5G مانند نسل قبلی گلکسی A22 عرضه خواهد شد. یک گوشی جدید سامسونگ با شماره مدل SM-A325F در بنچمارک Geekbench رویت شده است. این لیست نشان می دهد که دستگاه از تراشه اسنپدراگون سری 6 کوالکام قدرت می گیرد.

لیست گیک‌بنچ گلکسی A23 نشان می‌دهد که این گوشی از یک پردازنده هشت هسته‌ای کوالکام پشتیبانی می‌کند. این چیپست شامل چهار هسته است که با فرکانس 1.90 گیگاهرتز و چهار هسته دیگر با فرکانس 2. 4 گیگاهرتز عمل می کند. این تراشه با نام رمز “holi” که با چند تراشه Qualcomm مرتبط است، ذکر شده است.

کد منبع Geekbench گلکسی A23 نشان داده که اسمارتفون به 4 گیگابایت رم مجهز است. گوشی سامسونگ همچنین با سیستم عامل اندروید 12 همراه خواهد بود. این گوشی در تست تک هسته ای امتیاز 384 و در تست چند هسته ای 1612 را کسب کرد. طبق اطلاعات بدست آمده اسمارتفون میان رده کره ای از چیپست اسنپدراگون 680 کوالکام قدرت می گیرد.

متاسفانه اطلاعاتی از مشخصات گلکسی A23 4G در دسترس نیست. مانند گلکسی A22 قبلی، A23 ممکن است با صفحه نمایش OLED و باتری بزرگ با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت عرضه شود.

در اخباری مرتبط پیشتر تصاویر رندر این تلفن هوشمند منتشر شده که نشان می دهد دستگاه دارای طراحی شبیه به سایر اعضای گلکسی A است. نمایشگر ناچی داشته و دوربین عقب چهارگانه درون ماژول برجسته به کار گرفته شد.

در بخش کناری کلید پاور و تنظیم صدا به کار گرفته شد و قسمت زیرین نیز پورت USB-C، میکروفون، اسپیکر و جک 3.5 میلیمتری به چشم می خورد. قسمت فوقانی نیز اسلات سیم کارت به چشم می خورد.

اطلاعات سخت افزاری خاصی در دست نیست و انتظار داریم به نمایشگر 6.6 اینچی، دوربین عقب چهارگانه با محوریت حسگر 50 مگاپیکسلی با قابلیت OIS، دوربین اولتراواید 5 مگاپیکسلی و دو حسگر 2 مگاپیکسلی مجهز باشد.

انتظار داریم در هفته های آینده شاهد معرفی گوشی Galaxy A23 5G میان رده باشیم. در اخباری مرتبط گوشی سامسونگ Galaxy M23 5G دارای شماره مدل SM-E236B_DS، SM-M236B_DS و SM-M236Q_DS است. لیست نشان می دهد که این اسمارتفون از بلوتوث نسخه 5.0 پشتیبانی می کند.

بیشتر بخوانید  تا سال 2025 سامسونگ دوربین 576 مگاپیکسلی معرفی می کند

به غیر از این، هیچ جزئیات قابل توجهی در لیست وجود ندارد. همچنین مشخصات این اسمارتفون نیز اعلام نشده است. با این حال، از آنجایی که M23 5G دارای شماره مدلی است که از SM-E شروع می شود، می توانیم انتظار داشته باشیم که به عنوان بخشی از دستگاه های سری F در هند به فروش برسد. انتظار داریم سامسونگ در هفته های پایانی ماه فوریه این محصول جدید را معرفی کند. همانطور که گفته شد کره ای ها سخت در تلاش هستند مدل های میان رده جذابی را بزودی معرفی کنند که شامل گلکسی A33/A53/A73 شده و هر یک دارای طراحی نزدیک به هم و مشخصات کلیدی قابل توجه اما میان رده از راه می رسند.

در سوی دیگر انتظار داریم نسل جدید گوشی های گلکسی A تا بهار 2022 از راه برسند، زیرا سامسونگ همیشه پس از رونمایی سری گلکسی اس به سراغ میان رده ها رفته و آنها را معرفی و عرضه می کند که تعدادشان کم نیست.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی جدید از گوشی Galaxy A23 4G سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *