انتشار اطلاعاتی جدید از تبلت اوپو پد 2

انتشار اطلاعاتی جدید از تبلت اوپو پد 2

اوپو در حال آماده شدن برای عرضه تبلت ها و پوشیدنی های بیشتری در هند است. غول گوشی‌های هوشمند چینی در نظر دارد Oppo Pad 2 و Oppo Watch 3 را در اوایل سال آینده در هند عرضه کند، همانطور که Oppo Pad Air و Oppo Watch در سال 2022 عرضه شدند. طبق گزارش‌ها، محدوده قیمت تبلت آینده همچنین به همراه یک نوع رنگی جدید، انتظار می‌رود ساعت هوشمند آینده به آن مجهز شود.

به گفته موکول شارما، منبع خبر، همانطور که توسط 91Mobiles پوشش داده شده است، Oppo Pad 2 و Oppo Watch 3 در ماه مارس یا نیمه اول آوریل در هند عرضه خواهند شد. طبق این گزارش، این محصولات قبل از عرضه در هند در چین عرضه خواهند شد. این تبلت جانشین Oppo Pad Air خواهد بود، اولین تبلت این شرکت که در هند به بازار پررونق صفحه نمایش های بزرگ در هند راه اندازی شد.

Oppo Pad Air که اوایل سال جاری عرضه شد با صفحه نمایش 11 اینچی WQXGA با 2560 در 1600 پیکسل، نسبت تصویر 16:10 و نرخ تجدید 120 هرتز و با روشنایی تا 480 نیت عرضه می شود. این پنل همچنین دارای 2048 سطح روشنایی خودکار و گواهینامه TUV Rheinland نور آبی است. این تبلت از تراشه اسنپدراگون 870 به همراه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بهره می‌برد و از یک دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد. ضخامت این دستگاه 6.99 میلی متر و وزن آن 507 گرم است. این تبلت همچنین دارای چهار بلندگو با پشتیبانی از Dolby Atmos است و دارای باتری 8360 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع SuperVOOC 33 واتی است.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر اخبار کافی باقی ماند.

منبع

3/5 - (2 امتیاز)

بیشتر بخوانید  جدول زمانی انتشار جهانی ColorOS 14 برای ماه دسامبر فاش شد

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی جدید از تبلت اوپو پد 2

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *