انتشار اطلاعاتی از گوشی Realme Q3s

انتشار اطلاعاتی از گوشی Realme Q3s

شرکت ریلمی در نظر دارد بزودی گوشی هوشمند Realme Q3s را با پردازنده ای از سری اسنپدراگون 700 معرفی کند. تاکنون شایعات بسیاری از این مدل دردسترس قرار نگرفته و پیش بینی شده بزودی معرفی شود.

RMX3461 و RMX3463 همان گوشی های جدید ریلمی هستند که اواخر سپتامبر از راه می رسند، نخستین بار است که در TENAA ظاهر شدند، که به ما نگاهی به نمای بیرونی و فهرستی از سخت افزار داخلی داد. همچنین مشاهده کردیم که تلفن هوشمند یک هفته بعد دوباره ظاهر شده و منابع ادعا می کنند که به عنوان Realme Q3s با چیپست Snapdragon 778G از راه می رسند.

این منابع Weibo اکنون توسط Geekbench آشکار کردند که تلفن هوشمند یک تست را پشت سر گذاشته که مادربرد آن به عنوان “lahaina” لیست شد. ما این نام را در فهرست قبلی مشاهده کردیم، که مشخص شد چیپست Snapdragon 778G است. پردازنده گرافیکی Adreno 642L در کنار این چیپ 6 نانومتری قرار می گیرد و می تواند عملکرد بالایی داشته باشد.

اسمارتفون مورد اشاره دارای 8 گیگابایت رم است و طبق اطلاعات TENAA می دانیم که باید گزینه های 6 و 12 گیگابایت رم نیز عرضه خواهد شد. همچنین دارای حافظه ذخیره سازی 128/256/512 گیگابایتی بوده و می تواند عملکرد بالایی داشته باشد. همچنین گفته می شود که این گوشی دارای صفحه نمایش 6.59 اینچی IPS LCD با نرخ نوسازی 144 هرتز بوده و باید منتظر ماند.

گوشی Realme Q3 در آینده نزدیک معرفی خواهد شد و مشخصه های قابل توجهی برای آن تدارک دیده شده است. ریلمی درصدد معرفی محصولی بوده که نسبت به رقبا عملکرد قابل توجهی از خود نشان دهد.

اطلاعات بیشتری پیدا نیست و بهتر است به انتظار ادامه داد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از گوشی Realme Q3s

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *