انتشار اطلاعاتی از گوشی Realme GT Neo 5 SE

انتشار اطلاعاتی از گوشی Realme GT Neo 5 SE

ریلمی پس از افشای این موضوع که Realme GT Neo 5 SE تا 48 ساعت عمر باتری را با یک بار شارژ ارائه می‌کند، فاش کرد که پرچم‌دار میان‌رده آینده دارای گزینه ذخیره‌سازی 16 گیگابایت رم+ 1 ترابایت حافظه داخلی است که می‌تواند فضای ذخیره‌سازی بزرگی را به مخاطبان ارائه دهد. قیمت مقرون به صرفه و مخاطب گسترده تر موجب خواهد شد تا علاقمندان بیشتری کسب کند.

طبق پست رسمی این شرکت در شبکه های اجتماعی گوشی Realme GT Neo 5 SE دارای حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5X سریع، در کنار 1 ترابایت حافظه داخلی UFS 3.1 خواهد بود. همراه با پردازنده Snapdragon 7+ Gen 2 به عنوان قلب تپنده، دستگاه آینده قادر خواهد بود عملکرد و سرعتی در حد پرچمدار را با قیمتی بسیار کمتر ارائه دهد.

علاوه بر چیپ قدرتمند، Realme GT Neo 5 SE همچنین تایید شده که از یک باتری بزرگ 5500 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی کرده که Realme وعده می دهد با یک بار شارژ تا 48 ساعت دوام بیاورد. علاوه بر این، از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی کرده که می تواند در کمتر از 40 دقیقه به طور کامل دستگاه را شارژ کند.

نمایشگر Realme GT Neo 5 SE نیز بی‌تفاوت نیست زیرا این برند اعلام کرده است که تلفن هوشمند مذکور دارای یک صفحه نمایش OLED با حفره دوربین در وسط است و حاشیه کمی دارد. رزولوشن 1.5K بوده و نرخ نوسازی 144 هرتز و کاهش نور PWM با فرکانس بالا 2160 هرتز را ارائه می دهد.

ریلمی قاتل پرچمدار مورد انتظار خود یعنی Realme GT Neo 5 SE را سه شنبه آینده، 3 آوریل در چین معرفی خواهد کرد. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا برند چینی این محصول موردانتظار را معرفی کرده و به شایعات پایان دهد. دستگاه مذکور ویژگی های برجسته ای را در قلب خود داشته که آن را به گزینه مناسب گیمرها تبدیل می سازد.

برند چینی درصدد است سبد محصول خود را با مدل های حرفه ای و خوش قیمت پر سازد و ریلمی جی تی نئو 5 اس ای یکی از همین گزینه ها بوده که می‌تواند نظر هر فردی را به خود جلب کند. پیش بینی شده بزودی این کمپانی مدل های جدیدی به سبد تولید خود بیافزاید و نباید به شایعات بی اساس پرداخت.

بیشتر بخوانید  سری Realme 12 در یک قدمی رونمایی

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از گوشی Realme GT Neo 5 SE

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *