ساعت Noise Scout Kids با دوربین از راه می رسد

ساعت Noise Scout Kids با دوربین از راه می رسد

نویز ساعت هوشمند جدیدی را عرضه کرده است. این یک پیشنهاد با محوریت کودکان است و نویز پیشاهنگ نامیده می شود. مجموعه ای از ویژگی های جالب را در خود جای داده است. Noise Scout دارای صفحه نمایش 1.4 اینچی LCD با وضوح HD و حداکثر روشنایی 500 نیت است. صفحه نمایش با دوربین 2 مگاپیکسلی یکپارچه شده است. این ساعت هوشمند دارای گواهی IP68 مقاوم در برابر آب است و یک دکمه در سمت راست وجود دارد.

Noise Scout مجهز به سنسور ضربان قلب، ردیاب خواب و گام شمار است. همچنین قادر به نظارت بر ورزش‌ها، فعالیت‌ها و کالری دریافتی متعدد است. این دستگاه پوشیدنی دارای یادآورهای اطلاعات عادت است تا به بچه ها کمک کند تا کارهای روزانه خود را انجام دهند. همچنین یک حالت مدرسه وجود دارد تا در حین مطالعه از حواس پرتی دور بمانید.

Noise Scout دارای یک میکروفون و بلندگوی داخلی است. همچنین دارای اتصال سیم کارت 4G برای تماس صوتی دو طرفه و همچنین تماس تصویری از طریق دوربین داخلی است. ساعت هوشمند کودک مجهز به GPS و فن آوری geo-fencing برای نظارت بر موقعیت کاربر و علامت گذاری مناطق امن است. همچنین یک ویژگی SOS برای هشدار به والدین در مواقع اضطراری وجود دارد. این دستگاه کنترل های والدین بیشتری را از طریق برنامه Noise Buddy ارائه می دهد.

Noise Scout توسط یک واحد باتری 680 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می شود که ادعا می شود 3 روز استفاده و 28 روز در حالت آماده به کار دوام می آورد. همچنین سه بازی داخلی و ویژگی های راحت وجود دارد.

Noise Scout بیش از 5999 روپیه قیمت دارد. در رنگ های بنفش چشمک زن و مشکی مسابقه ای ارائه شده است. ساعت هوشمند را می توان از آمازون و وب سایت رسمی این برند خریداری کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  هدفون Noise Air Buds Mini 2 با طراحی شبیه ایرپادز اپل معرفی شد

نظرات در مورد : ساعت Noise Scout Kids با دوربین از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *