انتشار اطلاعاتی از گوشی شیائومی 13

انتشار اطلاعاتی از گوشی شیائومی 13

مشخصات کلیدی گوشی هوشمند شیائومی 13 قبل از عرضه شایعه آن در ماه آینده به صورت آنلاین منتشر شده است. بنابراین، سری بعدی گوشی های هوشمند پرچمدار شیائومی در آستانه شکستن پوشش قرار دارد.

قابل ذکر است که سری 13 جانشین سری 12S خواهد شد. این شرکت قصد داشت گوشی پرچمدار بعدی را با نام سری 13 عرضه کند. یک گزارش جدید نشان می دهد که سری 13 می تواند به عنوان سری 14 عرضه شود. با این حال، یکی از مدیران شیائومی این گمانه زنی را رد کرده است. مدیر اجرایی تایید کرد که شیائومی سری 13 را نادیده نخواهد گرفت.

همچنین مشخصات مدل وانیلی به صورت آنلاین منتشر شده است. یک افشاگر قابل اعتماد Digital Chat Station (از طریق MyDrivers) مشخصات دوربین 5G شیائومی 13 را فاش کرده است. DCS همچنین جزئیات دیگری را در مورد این گوشی پرچمدار فاش کرد. ظاهراً این دستگاه در تاریخ 1 دسامبر در چین عرضه می شود. این گوشی ممکن است در کنار MIUI 14 معرفی شود. احتمالاً مقرون به صرفه ترین پرچمدار این شرکت خواهد بود.

مشاور پیشنهاد می کند که این گوشی یک سنسور دوربین جدید در پشت خواهد داشت. در واقع، افشای اطلاعات گذشته حاکی از آن است که دارای سنسور جدید 50 مگاپیکسلی سری IMX8 سونی است.

متأسفانه، DCS مشخصات کامل دوربین را فاش نکرد. با این حال، گزارش‌های قبلی ادعا می‌کنند که این دستگاه دارای پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 است. همچنین مدل وانیلی از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می کند. برای کسانی که نمی دانند، مدل موجود از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می کند.

علاوه بر این، صفحه نمایش می تواند تا رزولوشن 2K را ارائه دهد. این گوشی دارای پنل 6.2 اینچی AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز است. رندرهای طراحی لو رفته مدل وانیلی یک ماژول دوربین مربعی را در پشت نشان می دهد. همچنین، یک سوراخ سوراخ در مرکز بالایی برای دوربین سلفی وجود دارد. سایر جزئیات کلیدی هنوز کمیاب هستند. با این حال، این دستگاه می‌تواند ماه آینده در چین عرضه شود و ممکن است در کنار 13 Pro 5G عرضه شود. مدل پرو دارای سنسور دوربین 50 مگاپیکسلی 1 اینچی سونی IMX989 است که در 12S Ultra دیده می شود. هر دو مدل می توانند دوربین های تنظیم شده توسط لایکا را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید  مدل جدیدی از گوشی Xiaomi 12 Pro در راه است

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از گوشی شیائومی 13

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *