انتشار اطلاعاتی از گوشی سونی Xperia 1 V

انتشار اطلاعاتی از گوشی سونی Xperia 1 V

انتظار می‌رود Sony Xperia 1 V در ماه‌های آینده به‌عنوان گوشی پرچم‌دار اصلی سونی در سال جاری معرفی شود. درز جدید، از یک منبع واضح، اکنون جزئیات مهمی از گوشی، از جمله ارتقاء قابل توجه دوربین و همچنین اطلاعات تاریخ عرضه را فاش کرده است.

در حالی که اطلاعات متعددی در مورد گوشی پرچمدار نسل بعدی سونی، Xperia 1 V منتشر شده است، اکثر آنها تاکنون به گمانه زنی تمایل داشته اند. آخرین مورد نیز تفاوت خاصی ندارد، زیرا یک منبع ناشناس در بخش نظرات GSMArena ظاهراً بینشی در مورد سخت افزار سونی و برنامه های راه اندازی برای تلفن پرچمدار ارائه می دهد.

ظاهراً Xperia 1 V دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی QHD+ با نرخ تجدید متغیر از 1 هرتز تا 120 هرتز خواهد بود. گفته می شود این نمایشگر از پنل E6 AMOLED است. در زیر کاپوت، اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام با 12 گیگابایت رم LPPDR5X و 256 گیگابایت حافظه UFS 4.0 در اروپا و ایالات متحده و 16 گیگابایت رم به اضافه 512 گیگابایت حافظه در آسیای اقیانوس آرام قرار دارد.

از نظر دوربین جایی است که فاش شده ادعا می‌کند که Xperia 1 V بزرگترین تغییر خود را خواهد دید، زیرا انتظار می‌رود شاهد ارتقای بزرگی باشیم – از سنسور 12 مگاپیکسلی 1/1.7 اینچی به دوربین 12 مگاپیکسلی 1/1.28 اینچی. این باعث بهبود قابل توجهی در اندازه پیکسل و عملکرد می شود. با این حال، مشکلی در این مورد وجود دارد: تا آنجا که می توانیم بگوییم، در حال حاضر چنین سنسور CMOS وجود ندارد. تمام سنسورهای شناخته شده در این اندازه دارای وضوح بالاتری هستند و از فناوری pixel-binning استفاده می کنند.

به طور مشابه، دوربین های فوق عریض و تله فوتو نیز ارتقا یافته اند. ظاهراً دوربین فوق عریض قرار است حسگر بزرگ‌تری داشته باشد – در واقع کمی بزرگ‌تر از دوربین اصلی Xperia 1 IV – و لنز کمی عریض‌تر. ظاهراً دوربین زوم سنسور بزرگ‌تری نیز دارد، در حالی که محدوده زوم اپتیکال متغیر را از 85 تا 125 میلی‌متر به 70 تا 105 میلی‌متر کاهش می‌دهد.

از دیگر مشخصات این گوشی می توان به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، جک 3.5 میلی متری، اسلات Micro SD، USB 4.0، گواهی IP68 و دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی مدل سال گذشته اشاره کرد. با این حال، Xperia 1 V در 28 فوریه معرفی می شود و سپس تا اواسط مارس در ژاپن به فروش می رسد.

بیشتر بخوانید  دوربین سونی A7C II در راه است

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از گوشی سونی Xperia 1 V

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *