انتشار اطلاعاتی از گوشی تکنو Camon 20 Pro 4G

انتشار اطلاعاتی از گوشی تکنو Camon 20 Pro 4G

شایعه شده است که Tecno روی سری گوشی های هوشمند Camon 20 مشغول کار است. پیشتر در مورد افشا Camon 20 Premier 5G گزارش داده بودیم که جایگزین Camon 10 Premier خواهد شد. اکنون گزارش جدیدی از وجود تکنو کامون 20 پرو 4G به همراه رندرها و مشخصات آن فاش شده است.

این گزارش از نیوزونلی با ذکر منبع اطلاعاتی به نام پاراس گوگلانی منتشر شده است. تصاویر فاش شده نشان می‌دهند که Camon 20 Pro همان طراحی جزیره دوربین Camon 20 Premier 5G را خواهد داشت. دارای شکل پنج ضلعی و دو بریدگی بزرگ است که در مجموع سه سنسور دوربین را در خود جای داد. همچنین یک LED روی ماژول دوربین وجود دارد. این دستگاه دارای عقب صاف و لبه های صاف خواهد بود. یک پورت USB Type-C در پایین به همراه جک 3.5 میلی متری صدا و مشبک بلندگو وجود دارد.

با توجه به مشخصات، این گزارش ادعا می کند که Camon 20 Pro 4G دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با وضوح FHD (1080 x 2400) است. یک حفره دوربین در وسط نمایشگر گنجانده شده و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی هم خواهد داشت. در مورد دوربین‌های عقب، گفته می‌شود که سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز اولتراواید 2 مگاپیکسلی و سنسور هوش مصنوعی دارد.

در بخش سخت افزاری، تکنو Camon 20 Pro 4G مجهز به پردازنده مدیاتک Helio G99 بوده که عملکرد روان را تضمین می کند. تا 8 گیگابایت رم، 8 گیگابایت حافظه مجازی و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می شود که فضای کافی را برای برنامه ها، عکس ها و فایل های فراهم می سازد. این گوشی هوشمند دارای سیستم عامل HiOS 13 مبتنی بر اندروید 13 بوده و به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی برای استفاده تمام روز مجهز گشت.

تکنو Camon 20 Pro 4G در رنگ‌های Predawn Black و Serenity Blue در دسترس خواهد بود و گزینه‌های شیکی را برای کاربران ارائه می‌دهد. با قیمت مورد انتظار زیر 20000 روپیه (280 دلار)، این گوشی هوشمند Tecno در اواخر سال 2023 عرضه خواهد شد.

جزئیات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند تا تکنو این محصول جدید را معرفی کرده و به شایعات پایان دهد. برند مورد اشاره در تلاش است تا سبد محصول خود را با گزینه های متنوع پر سازد. به هر حال باید انتظار داشت محصولات آینده جذاب باشند.

بیشتر بخوانید  گوشی تاشو تکنو Phantom V2 در راه است

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از گوشی تکنو Camon 20 Pro 4G

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *