انتشار اطلاعاتی از گوشی اوپو Find N3

انتشار اطلاعاتی از گوشی اوپو Find N3

گوشی های هوشمند تاشو Oppo تاکنون عملکرد چشمگیری از خود نشان داد و نسبت به رقبا حرف بسیاری برای گفتن داشتند. مدل هایی که دارای طراحی برجسته بوده و سخت افزاری ارتقایافته شامل حال آنها شد.

این برند جدیدترین گوشی‌های تاشو Find N2 و Find N2 Flip خود را در اواخر سال گذشته عرضه کرد و این تلفن تاشو نیز اخیراً به بازار جهانی راه یافت. اگرچه هنوز تا زمان معرفی نسل بعدی گوشی های تاشو باقی مانده، برخی از مشخصات Find N3 در حال حاضر فاش شده اند.

افشاگر شناخته شده موسوم به Digital Chat Station ادعا می‌کند که گوشی هوشمند تاشو Find N3 دارای صفحه نمایش اصلی 8 اینچی با وضوح 2268 در 2440 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتز است. در مقایسه، مدل های قبلی Find N و Find N2 دارای صفحه نمایش 7.1 اینچی یکسان با وضوح کمتر 1792 در 1920 پیکسل بودند.

شماتیک های لو رفته از این دستگاه اشاره می کند که می تواند طراحی خود را با سری Find X6 که اخیراً عرضه شدند، به اشتراک بگذارد، که می تواند شامل یک ماژول دوربین دایره ای در عقب باشد.

پیش از این، افشاگر فاش کرده بود که گوشی تاشو Find N3 از دوربین‌های سلفی دوگانه بهره می‌برد: لنز 20 مگاپیکسلی در صفحه نمایش بیرونی و سنسور 32 مگاپیکسلی در صفحه اصلی داخلی. در قسمت عقب، دستگاه ممکن است دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX890 با لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS)، همراه با یک لنز اولتراواید 48 مگاپیکسلی IMX581 و یک ماژول تله فوتو 32 مگاپیکسلی با شناسه L07D1W22 باشد.

در بخش سخت افزاری، انتظار می‌رود که این تاشو از جدیدترین چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 و باتری 4805 میلی‌آمپر ساعتی قدرت گیرد. این گوشی می‌تواند طراحی نازک‌تر و لولای بهبود یافته داشته باشد. جزئیات دقیق تری در مورد گوشی تاشو هنوز فاش نشده است. بنابارین باید منتظر ماند تا برند چینی در آینده نزدیک این محصول خود را معرفی و عرضه دارد.

اوپو در تلاش بوده مدل های تاشو نسل جدید خود را معرفی و عرضه دارد. ویژگی محصولات اوپو در نوع خود قابل توجه هستند و در این بین سری گوشی آینده نیز با مشخصات برتر در آینده نزدیک از راه می رسند.

بیشتر بخوانید  کسب تاییدیه BIS توسط سری گوشی اوپو Reno 10 Pro

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از گوشی اوپو Find N3

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *