انتشار اطلاعاتی از گوشی آنر X40

انتشار اطلاعاتی از گوشی آنر X40

دیروز، آنر تایید کرد که سری آنر X40 را در 15 سپتامبر طی رویداد چین معرفی می کند. امروز، این برند شروع به بررسی ویژگی های این گوشی ها کرده است. در همان زمان، یک افشاگر قابل اعتماد رندرهایی از گوشی را به اشتراک گذاشت که طراحی آن را فاش کرد. او همچنین مشخصات دستگاه را نیز افشا نمود.

طبق تیزر رسمی، Honor X40 دارای یک صفحه نمایش OLED منحنی با حفره دوربین در وسط نمایشگر است. این پنل عمق رنگ 10 بیتی را ارائه می دهد. علاوه بر این، طبق رندر به اشتراک گذاشته شده توسط این کمپانی، قسمت بالایی دستگاه ممکن است یک بلستر مادون قرمز را در کنار میکروفون ثانویه قرار دهد.

از سوی دیگر، Digital Chat Station با به اشتراک گذاشتن رندرهای فول سایز، طراحی گوشی را به نمایش گذاشته است. تصاویر این گوشی هوشمند را با یک حلقه دوربین غول پیکر در عقب و کلیدهای تنظیم صدا و همچنین کلیدهای پاور در سمت راست به نمایش می گذارند.

انتشار اطلاعاتی از گوشی آنر Honor X40

با وجود بزرگ بودن حلقه دوربین عقب، فقط دو دوربین و یک چراغ قوه LED در خود جای داده است. متأسفانه، نه افشاکننده و نه برند هنوز مشخصات دوربین را فاش نکرده اند. اما Digital Chat Station جزئیاتی را در مورد صفحه نمایش ارائه داده است. او می گوید که این گوشی از یک پنل OLED با سایز 6.8 اینچی استفاده می کند که توسط یک سازنده نمایشگر چینی تولید شده است.

صفحه نمایش در هر چهار طرف دارای انحنا خواهد بود. همچنین صفحه نمایش از کاهش نور PWM با فرکانس بالا، حداکثر روشنایی 800 نیت و طیف رنگی 100٪ DCI-P3 پشتیبانی می کند. این تمام اطلاعاتی است که تاکنون در مورد Honor X40 در اختیار داریم. طبق شایعات، این دستگاه با آنر X40 مکس همراه خواهد بود. گفته می شود این فبلت جدید دارای صفحه نمایش LCD غول پیکر، دوربین دوگانه عقب و پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 40 واتی است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی Honor Magic4 Lite با نمایشگر 120 هرتزی معرفی شد

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از گوشی آنر X40

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *