گوشی سامسونگ Galaxy A54 با دوربین 50 مگاپیکسلی

گوشی سامسونگ Galaxy A54 با دوربین 50 مگاپیکسلی

طبق گزارش ها، سامسونگ در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند جدید از سری A است. دستگاه مورد بحث گلکسی A54 نام دارد و احتمالا سال آینده عرضه خواهد شد. در حالی که هنوز چند ماه تا معرفی رسمی آن فاصله داریم، گزارش جدیدی با مشخصات دوربین گوشی هوشمند آینده منتشر شده است. بیایید نگاه دقیق تری به جزئیات داشته باشیم.

طبق گزارش GalaxyClub، گلکسی A54 آینده دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد بود. این نشریه هیچ جزئیاتی در مورد دوربین های دیگر فاش نکرد. با این حال، می‌توان انتظار داشت که این دستگاه با یک دوربین سه‌گانه عرضه شود.

طبق گزارش قبلی، سامسونگ در حال برنامه ریزی برای حذف دوربین های عمقی از گلکسی A54 است، به این معنی که این گوشی هوشمند دارای دوربین زاویه باز، دوربین فوق عریض و دوربین ماکرو خواهد بود. گفته می شود سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی و لنز اولتراواید نیز می تواند 5 مگاپیکسل باشد.

برخی ممکن است بگویند که این کاهش دوربین است زیرا گلکسی A53 و A52 قدیمی‌تر با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی عرضه شدند. اما تعداد مگاپیکسل بالاتر لزوماً مساوی با تصاویر بهتر نیست. مگاپیکسل بیشتر فقط به شما امکان می دهد تصاویر را بدون آشکار کردن پیکسل های جداگانه بزرگ کنید و برش دهید.

درز و شایعات در مورد گلکسی A54 به تازگی آغاز شده است، بنابراین ما اطلاعات زیادی در مورد مشخصات آن نداریم. این دستگاه احتمالا سال آینده به عنوان جانشین گلکسی A53 عرضه خواهد شد.

برای یادآوری، A53 اوایل سال جاری با نمایشگر 6.5 اینچی FHD+ SuperAMOLED Infinity-O با نرخ رفرش 120 هرتز و روشنایی 800 نیت معرفی شد. این دستگاه دارای پردازنده 5 نانومتری Exynos 1280 SoC با حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. باتری 5000 میلی آمپری دارد و از شارژ 25 واتی پشتیبانی می کند. این گوشی با رابط کاربری One UI 4 با امنیت Knox سامسونگ از پیش نصب شده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ُسامسونگ به دنبال عرضه 15 میلیون سری گلکسی زد 4

نظرات در مورد : گوشی سامسونگ Galaxy A54 با دوربین 50 مگاپیکسلی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *