انتشار اطلاعاتی از نمایشگر بیرونی Galaxy Z Fold5

انتشار اطلاعاتی از نمایشگر بیرونی Galaxy Z Fold5

وقتی صحبت از دستگاه های تلفن همراه به میان می آید، سامسونگ همیشه در خط مقدم نوآوری بوده است و جدیدترین محصول آن، Galaxy Z Fold 5 نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای مدت طولانی، این برند بر بازار گوشی های هوشمند تاشو تسلط داشته است. اما، عرضه اخیر Honor Magic Vs fold رقابت قدرتمندی را برای سامسونگ ایجاد کرد. با این وجود، اندازه صفحه نمایش بیرونی Galaxy Z Fold5 بعدی به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است.

طرفداران سامسونگ که منتظر نسل بعدی گوشی های هوشمند تاشو هستند، ممکن است با شگفتی روبرو شوند. طبق گفته Ice Universe، یک افشاگر مشهور، Galaxy Z Fold 5 دارای همان صفحه نمایش خارجی 6.2 اینچی Galaxy Z Fold 4 خواهد بود. این اطلاعات توسط Ice Universe در توییتر منتشر شده است. او هیچ جزئیات یا مدرک دیگری برای تأیید ادعای خود ارائه نکرد، اما سابقه افشای اطلاعات دقیق در مورد محصولات سامسونگ را دارد.

گلکسی زد فولد 4 در آگوست 2021 منتشر شد و بازخورد بسیار خوبی را از سوی منتقدان و کاربران دریافت کرد. این گوشی دارای صفحه نمایش پوششی 6.2 اینچی و صفحه نمایش اصلی 7.6 اینچی بود که هر دو دارای صفحه نمایش OLED و نرخ رفرش 120 هرتز بودند. همچنین یک دوربین زیر نمایشگر در صفحه اصلی داشت که به غوطه وری و یکپارچگی تجربه افزوده بود. بر اساس گزارش‌ها، گلکسی زد فولد 5 در اواخر سال 2023 یا اوایل سال 2024 عرضه خواهد شد. قیمت دستگاه مشخص نیست، اگرچه می‌تواند با گلکسی زد فولد 4 یا تا حدودی بالاتر از آن قابل مقایسه باشد که در زمان عرضه 1799 دلار قیمت داشت.

اخبار مربوط به اندازه صفحه نمایش بیرونی یکسان گلکسی زد فولد 5 ممکن است برخی از مصرف کنندگان را که به دنبال صفحه نمایش پوششی بزرگتر یا لبه به لبه هستند ناامید کند. از سوی دیگر، برخی دیگر ممکن است تلاش‌های سامسونگ برای بهبود دوام و عملکرد گجت تاشو را که هنوز یک فناوری جدید و خلاقانه است، تحسین کنند.

سامسونگ تنها کسب و کاری نیست که روی گوشی های تاشو کار می کند. در سال‌های اخیر، رقبایی مانند هوآوی، شیائومی و موتورولا نیز نسخه‌های خود را از دستگاه‌های تاشو توسعه داده یا معرفی کرده‌اند. با این حال، سری گلکسی Z سامسونگ همچنان رهبر بازار در این کلاس است. تماشای اینکه سامسونگ تا چه زمانی رهبر بازار باقی می ماند، جالب خواهد بود.

بیشتر بخوانید  گوشی Galaxy Z Flip4 و کسب تاییدیه FCC

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از نمایشگر بیرونی Galaxy Z Fold5

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *