انتشار اطلاعاتی از موتورولا Moto G Play 2021

شرکت موتورولا به نظر می رسد بزودی قصد دارد نسخه جدید گوشی میان رده Moto G Play را تحت عنوان Moto G Play 2021 معرفی کند. این دیوایس طبق تصاویر رندر شده، از نمایشگر حفره دار و دوربین عقب مربعی سه گانه برخوردار است. به نوعی طراحی نسل جدید برای گوشی Moto G Play 2021 تدارک دیده شده و به تازگی در پایگاه داده Geekbench گوشی هوشمندی رویت شده که مشخصات مطلوبی دارد و انتظار داریم به عنوان جانشین Moto G9 Play رونمایی شود.

در Geekbench این اسمارتفون موفق به کسب امتیاز 253 در تست تک هسته ای و امتیاز 1233 در تست چند هسته ای شد. این امتیاز نشان می دهد که موتو جی پلی 2021 از پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 460 قدرت می گیرد که چیپی میان رده و در عین حال نسبتا توانمند است. این لیست همچنین تایید می کند Moto G Play 2021 دارای سیستم عامل اندروید 10 کیو گوگل بوده و مشخصات کلیدی بهتری نسبت به مدل قبلی دارد. در اوایل ماه جاری بود که رندرهایی از Moto G Play نسل جدید منتشر شده بود و حال نوبت به برخی اطلاعات دیوایس رسید. شایان ذکر است که در کنار پردازنده اسنپدراگون 460، حافظه رم 3 گیگابایتی هم قرار گرفته تا این هندست بتواند عملکرد بهتری از خود نشان دهد.

طبق گزارش قبل، محصول آینده موتورولا به نمایشگر 6.9 اینچی حفره دار تجهیز خواهد بود و موفق به کسب گواهی TUV Rheinland هم شده است. باتری که در این گوشی تعبیه شده 4850 میلی آمپریست و با یک مدل ساده رو به رو نیستیم. در هر صورت برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا اطلاعات کاملی درباره این اقتصادی یا همان میان رده خوش قیمت موتورولا بدست آوریم. البته مشخص نیست برنامه موتورولا برای معرفی محصول موردبحث چه خواهد بود و نباید به شایعات بی اساس اشاره کرد.

شایان ذکر است که  Moto G Play نسل قبلی از طراحی و مشخصات خوبی بهره می برد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعاتی از گوشی موتورولا ThinkPhone

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از موتورولا Moto G Play 2021

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *