انتشار اطلاعاتی از لپ تاپ ریزر Blade 14 2023

انتشار اطلاعاتی از لپ تاپ ریزر Blade 14 2023

به تازگی اطلاعات جدیدی از لپ تاپ Razer Blade 14 2023 آینده پیرامون بخش پردازنده و کارت گرافیک آن منتشر شد. در واقع لپ تاپ Razer Blade 14 2023 طراحی کامپکت و باریکی دارد و برای تجربه گیمینگ مناسب است.

این لپ تاپ با پردازنده AMD Ryzen 9 7940HS و کارت گرافیک انویدیا GeForce RTX 4070 همراه است. همچنین پردازنده مبتنی بر Phoenix و گرافیک Ada Lovelace دارد و می تواند عملکرد بالایی از خود نشان دهد. این افشا توسط کاربر @_rogame توییتر فاش شد.

طبق شایعات، ریزر Blade 14 2023 در روزهای آینده معرفی خواهد شد. با بهبودهایی در چندین جنبه از جمله حافظه رم، بهره وری انرژی و مدیریت گرما بهبود پیدا خواهد کرد. در حقیقت ریزر Blade 14 2022 معیاری برای اندازه گیری پیشرفت های لپ تاپ جدید است.

این مدل به شدت تحت تاثیر گرما قرار گرفت و در حین کار طولانی تجربه بدی به ارمغان می آورد. پردازنده Ryzen 9 در بنچمارک های فاش شده عملکرد خوبی داشته است. همچنین نسبت به نسل قبلی خود به میزان قابل توجهی از انرژی کمتری استفاده کرده و دارای ارتقاء مقیاس هوش مصنوعی است.

هنوز جزئیات دقیقی برای زمان عرضه ریزر Blade 14 2023 وجود ندارد، اما می‌تواند مسیر نسل قبلی خود را دنبال کند. این بدان معناست که ممکن است در ماه آوریل عرضه شود اما قیمت آن نیز در حال حاضر مشخص نیست. با این حال، انتظار نمی رود که ریزر Blade 14 2023 قیمتی کمتر از نسخه 2022 خود داشته و بیش از 3500 دلار است.

در اخبار مرتبط  شرکت ریزر پیشتر ریزر نسخه ویژه جدیدی از یکی از مدل‌های موس بازی خود را عرضه کرده است. ماوس مورد بحث مدل Orochi V2 است که اکنون نسخه محدود پوکمون در دسترس است. برای کسانی که نمی دانند، این شرکت یک تولید کننده لوازم جانبی بازی شناخته شده است که ماوس بازی و صفحه کلید آن گزینه های محبوبی برای گیمرها در سراسر جهان هستند. اکنون این برند نسخه‌های محدود جدیدی از این ماوس را در انواع مختلف عرضه کرده است. ریزر چهار نسخه از نسخه ویژه پوکمون را در چین منتشر کرده است که شامل پوکمون‌های نمادینی مانند Charizard، Jigglypuff، Sylveon و حتی Gengar می‌شود.

بیشتر بخوانید  کنترلر گیمینگ ریزر Wolverine V2 Pro معرفی شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از لپ تاپ ریزر Blade 14 2023

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *