افشا مشخصات گوشی V2164PA ویوو

افشا مشخصات گوشی V2164PA ویوو

یک گوشی هوشمند ناشناس Vivo با شماره مدل V2164PA در سایت گواهی TENAA چین مشاهده شده است. این لیست برخی از مشخصات این دستگاه نامشخص را نشان می دهد و همچنین نگاهی اجمالی به ظاهر آن را فاش کرد. گوشی ویوو V2164PA یک گوشی 5G است که دارای باتری بزرگ و سیستم دوربین عقب دوگانه است.

لیست TENAA این دستگاه جزئیات زیادی را در مورد مشخصات دستگاه نشان نمی دهد، اما تصویر دستگاه نیز آشکار شد. همانطور که در تصاویر مشاهده می شود، ویوو V2164PA دارای یک صفحه نمایش تخت در جلو با یک طراحی ناچ است که در داخل نمایشگر دوربین سلفی هم تعبیه شد. در عقب، این تلفن هوشمند دارای یک ماژول دوربین مستطیلی بوده که دارای دوربین دوگانه و فلاش LED است. سمت چپ دستگاه دارای دکمه های تنظیم صدا و پاور بوده و سمت راست آن خالی است.

اگر در مورد مشخصات صحبت کنیم، گوشی هوشمند ویوو به عنوان یک گوشی 5G فهرست شده است و از GSM، CDMA، WCDMA و غیره پشتیبانی می کند. این گوشی احتمالاً با اندروید 12 همراه با FuntouchOS عرضه خواهد شد. هنوز جزئیاتی در مورد پردازنده این گوشی هوشمند مشخص نشده است.

جالب ترین جزئیات در مورد گوشی هوشمند ظرفیت باتری آن است. طبق گفته TENAA، باتری 5880 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت که به معنای باتری 6000 میلی آمپر ساعتی است. این بسیار بیشتر از چیزی است که این روزها اکثر تلفن ها ارائه می دهند. با این حال می تواند یک خطای نوشتاری نیز باشد زیرا TENAA اغلب اشتباهات تایپی انجام می دهد.

در حال حاضر، ما نمی دانیم که عنوان رسمی این گوشی هوشمند چه می تواند باشد. با این حال، ممکن است خیلی زود در چین عرضه شود. Vivo هنوز جزئیاتی در مورد V2164PA آینده تایید نکرده و انتظار داریم در روزهای آینده جزئیات بیشتری را شاهد باشیم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی تاشو X Fold+ ویوو در نزدیکی رونمایی

نظرات در مورد : افشا مشخصات گوشی V2164PA ویوو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *