انتشار اطلاعاتی از سری Xiaomi 12S

انتشار اطلاعاتی از سری Xiaomi 12S

ظاهرا شیائومی قصد دارد به زودی سری جدیدی از گوشی های هوشمند پرچمدار را عرضه کند. این سری Xiaomi 12S نام داشته که از نسخه پایه و پرو تشکیل می شود. اکنون، یک افشاگر جدید، برخی از مشخصات کلیدی و گزینه های ذخیره سازی دستگاه های آینده را فاش کرده است.

این خبر از منبع اطلاعاتی معروف موکول شارما می رسد که اطلاعات را در توییتر به اشتراک گذاشته است. به گفته @stufflistings، غول فناوری چینی مدل ساده شیائومی 12S را در سه پیکربندی ذخیره سازی عرضه خواهد کرد. طبق گزارش ها، این شامل یک نسخه 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی، 8 گیگابایت رم+ 256 گیگابایت حافظه داخلی و یک نسخه برتر با ظرفیت 12 گیگابایت رم+ 512 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. علاوه بر این، گوشی های رده بالا به چیپست کوالکام Snapdragon 8+ Gen 1 نیز مجهز خواهند شد.

در بخش دیگر نسخه پرو قرار دارد و شیائومی 12 اس پرو در دو نسخه مدیاتک دیمنسیتی و چیپست کوالکام اسنپدراگون عرضه خواهد شد. ابتدا در مورد دومی صحبت کنیم، ظاهراً در سه پیکربندی ذخیره سازی شامل 8 گیگابایت رم+ 128 گیگابایت حافظه داخلی، 8 گیگابایت رم+ 256 گیگابایت داخلی و یک مدل 12 گیگابایت رم + 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. از سوی دیگر، مدل 12S Pro مجهز به چیپ Dimensity 9000 مدیاتک شده و تنها با گزینه ذخیره سازی 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت داخلی و 12 گیگابایت رم + 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود.

شایان ذکر است، مدل 12S پرو مجهز به اسنپدراگون 8+ نسل 1 نیز می‌تواند از شارژ سریع 120 واتی نیز پشتیبانی کند. به خاطر داشته باشید که این هنوز فقط یک گزارش تایید نشده است، بنابراین فعلاً این خبر را باید شایعه وار در نظر بگیرید. ما انتظار داریم به زودی شایعات و گزارش های بیشتری در مورد سری های آینده پرچمدار منتشر شود. در اخباری مرتبط شبکه اجتماعی چینی Weibo اولین تصاویر از گوشی هوشمند پرچمدار شیائومی 12 اولترا را منتشر کرده است که نشان می دهد اولین دستگاه شیائومی با دوربین لایکا خواهد بود. این هفته، شیائومی از همکاری با لایکا خبر داد و به همکاری چند دهه‌ای بین این سازنده مشهور دوربین و هواوی که از سال 2016 ادامه داشت، پایان داد.

بیشتر بخوانید  گوشی Xiaomi 13 Pro و کسب تاییدیه Geekbench

پیش از این، کوالکام جدیدترین پلتفرم موبایل اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ را معرفی کرد که با استفاده از فرآیند ۴ نانومتری TSMC تولید می‌شود. در مقایسه با اسنپدراگون 8 نسل 1، عملکرد و بهره وری انرژی بهبود یافته ای را ارائه می دهد. این پردازنده قرار است قدرت پردازشی Xiaomi 12 Ultra را تامین کند.

شایعه شده است که شیائومی 12 اولترا دارای صفحه نمایش 6.73 اینچی با رزولوشن 3200 در 1440 پیکسل است که از پنل AMOLED LTPO 2.0 استفاده می کند. این به صفحه نمایش اجازه می دهد تا به طور تطبیقی ​​نرخ تازه سازی خود را از 1 تا 120 هرتز تنظیم کند. احتمالاً شیائومی 12 اولترا یک سنسور تصویر سونی IMX800 دریافت خواهد کرد که با فوکوس خودکار سریعتر، عملکرد در نور کم و تثبیت کننده تصویر بهبود یافته است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از سری Xiaomi 12S

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *