انتشار تصاویر زنده از گوشی گوگل Pixel 7A

انتشار تصاویر زنده از گوشی گوگل Pixel 7A

گوگل قرار است پیشنهاد میان رده خود، Pixel 7a را منتشر کند، که انتظار می‌رود در I/O 2023 در تاریخ 10 مه معرفی شود. آخرین نشت عملی، با حسن نیت از Zing News، طراحی گوشی را با شکوه کامل نشان می دهد. این دستگاه با طراحی مربعی و لبه های تیز تقریباً شبیه به گوشی های اخیر پیکسل است. Pixel 7a دارای یک بریدگی سوراخ پانچ واقع در مرکز برای عکاسی سلفی و حاشیه‌های متقارن در همه گوشه‌ها است.

این گوشی دارای گزینه رنگ مشکی است، اما ممکن است گزینه های رنگ دیگری در هنگام راه اندازی وجود داشته باشد. یکی از تصاویر فاش شده صفحه نمایش فست بوت را نشان می دهد و تایید می کند که گوشی دارای 8 گیگابایت رم LPDDR5 سامسونگ و 128 گیگابایت حافظه داخلی و همچنین نسخه احتمالی 6 گیگابایتی خواهد بود. قسمت بالایی میکروفون ثانویه برای حذف نویز را در خود جای داده است، در حالی که لبه پایینی دارای دو دریچه بلندگو و یک اسلات USB Type-C است. دکمه پاور و دکمه های تنظیم صدا در لبه سمت راست دیده می‌شوند.

انتشار تصاویر زنده از گوشی گوگل Pixel 7A

انتظار می رود پیکسل 7a دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی FHD+ OLED با نرخ رفرش 90 هرتز باشد. این دستگاه احتمالا دارای چیپست Tensor G2، شبیه به سری پیکسل 7، همراه با 8 گیگابایت رم LPDDR5 و 128 گیگابایت حافظه UFS 3.1 خواهد بود. احتمالاً Pixel 7a خارج از جعبه، سیستم عامل اندروید 13 را بوت می کند.

پشت گوشی دارای بند افقی برای قرار دادن دوربین های دوگانه و فلاش LED است که به نظر می رسد پنل آن شیشه ای است. طبق شایعات، پیکسل 7a با سنسور 64 مگاپیکسلی سونی IMX787 و سنسور ثانویه 12 مگاپیکسلی فوق عریض عرضه خواهد شد. دوربین سلفی می تواند یک واحد 10.8 مگاپیکسلی باشد که مشابه پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو است. انتظار می رود این گوشی با پشتیبانی از شارژ بی سیم 5 واتی عرضه شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نحوه نصب برنامه ها و سرویس های گوگل روی هواوی میت 30 پرو

نظرات در مورد : انتشار تصاویر زنده از گوشی گوگل Pixel 7A

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *