انتشار اطلاعاتی از سری گوشی HONOR Play6T

انتشار اطلاعاتی از سری گوشی HONOR Play6T

HONOR امروز اعلام کرد که سری گوشی های آینده Play6T را در 7 آوریل معرفی می کند. طبق اطلاعات ثبت شده در پایگاه وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین، در قسمت جلو گوشی آنر پلی 6 تی پرو یک صفحه نمایش تخت با حفره دوربین در مرکز نمایشگر دارد. لبه های گوشی صاف خواهد بود و جک 3.5 میلی متری هدفون را حفظ می کند. در قسمت عقب یک ماژول دوربین مربعی متشکل از لنز دوگانه به چشم خورده که یکی از آنها حسگر دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و دیگری حسگر ماکرو 2 مگاپیکسلی است. در جلو، یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی به کار گرفته شد.

این گوشی دارای ضخامت 7.45 میلی متری بوده و وزن 175 گرمی دارد و صفحه نمایش آن از نوع 6.7 اینچی LCD با نرخ نوسازی 120 هرتز و رزولوشن 2388×1080 پیکسل خواهد بود. در سایر مشخصات هم باید به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی 40 واتی اشاره کرد.

گوشی آنر Play6T Pro در نسخه های 8 گیگ رم+128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگ رم+256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. هنوز مشخص نیست که این گوشی به چه پردازنده ای مجهز است و برخی می گویند که این اسمارتفون به چیپست اسنپدراگون 680 مجهز می شود و برخی دیگر نیز مدعی هستند محصول آینده آنر به قلب تپنده مدیاتک Dimensity 900 مجهز می باشد. حتی برخی می گویند که این گوشی دارای دیمنسیتی 8100 خواهد بود، اما صادقانه باید گفته که این چیپست قوی تر بوده و بعید است به کار گرفته شود.

انتشار اطلاعاتی از سری گوشی HONOR Play6T

به نظر می‌رسد این سری از دو مدل HONOR Play6T Pro و HONOR Play6T تشکیل شود. طبق معمول، هر دو ابتدا در چین عرضه خواهند شد و پس از مدتی به بازار جهانی راه پیدا خواهند کرد. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند و نباید به شایعات بی اساس پرداخت.

در اخباری مرتبط سری آنر Magic4 با چیپست‌های اسنپدراگون 8 نسل 1 و پیکربندی دوربین حرفه ای راهی بازار شدند، اما مدل های ارزان قیمتی نیستند به شکلی مدل استاندارد 900 یورو و مدل پرو 1100 یورو قیمت دارد. اما به نظر می رسد آنر قصد دارد بزودی یک گزینه خوش قیمت از این سری را با نام آنر Magic4 Lite معرفی کند.

بیشتر بخوانید  آشکار شدن قیمت جهانی گوشی آنر Magic V2

به گفته افشاگر مطرح Appuals، این گوشی به صفحه نمایش 6.81 اینچی بزرگ مجهز است و از پنل LCD به جای اولد بهره می برد. همچنین انتظار داریم وضوح FHD+ داشته باشد اما و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد داشت. طراحی ماژول دوربین عقب همانند سایر نسخه ها دایره ای خواهد بود اما نباید انتظار ظاهری چشمگیر داشته باشیم. پیش بینی شده که مدل لایت از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنجش عمق 2 مگاپیکسلی بهره ببرد. دوربین سلفی هم 16 مگاپیکسلی خواهد بود و گزینه ای جذاب.

بر اساس اطلاعات فاش شده، آنر برای کاهش هزینه Magic4 Lite را به چیپست اسنپدراگون 695 با رابط کاربری Magic UI 6 مبتنی اندروید 11 معرفی خواهد کرد. مدل پایه دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. این گوشی دو سیم کارته با اتصال 5G عرضه می شود، اما اسلات microSD نخواهد داشت. انتظار می رود بزودی هر دو مدل را شاهد باشیم و نیازی به شایعات نباشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از سری گوشی HONOR Play6T

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *