انتشار تصویر رندر شده iPod Touch نسل جدید اپل

شرکت اپل در نظر دارد بزودی نسل جدید آیپاد تایچ یا همان iPod Touch را معرفی کند. گفته شده از طراحی آیفون 12 الهام گرفته خواهد شد و در مقایسه با نسل پیشین یک گزینه کاملا متفاوت است.

به نظر می رسد 2021 از نظر اپل ، از نظر تکامل محصول بزرگ باشد. آیپد پرو دارای تراشه M1 درجه دسکتاپ (5G ، پورت تاندربولت و نمایشگر مینی ال ای دی نیز است) ، خط MacBook در حال طراحی مجدد است ، سرانجام یک ردیاب شی object با مارک اپل به واقعیت تبدیل شد و بسیاری از تغییرات چشمگیر در نظر گرفته شده است. برای آیفون 13. و آیا من اشاره کردم که به روزرسانی AirPods نیز احتمالاً اولین معرفی خود را خواهد کرد؟ خوب ، به نظر می رسد که iPod Touch جدیدی نیز امسال معرفی شود و ممکن است ایده ای داشته باشیم که به نظر می رسد.

استیو موزر ، همکار MacRumors با انتشار توئیتی اعلام کرد که تازه سازی iPod Touch در فصل پاییز راه اندازی می شود و خاطرنشان کرد که به مناسبت بیستمین سالگرد خانواده iPod به موقع وارد بازار می شود. از همه مهمتر ، موزر رندرهای ادعایی دستگاه آینده اپل را به اشتراک گذاشته است. اگر این ارائه ها در واقع به معامله واقعی نزدیک باشند ، ما در حال طراحی مجدد بزرگی هستیم که دوباره نشان می دهد عشق دوباره کشف شده اپل به خطوط تیز و لبه های تخت است.

رندرهای ادعا شده iPod Touch دستگاهی را با ساختاری فلزی بدون بدنه با کناره های صاف نشان می دهند، دقیقاً مانند آیفون 12. در پشت یک دوربین وجود دارد که کمی بیرون زده و تقریباً شبیه به روشی است که اپل برای آخرین iPad Air خود دنبال کرده است . هر چند اوضاع به طور اساسی در جلو تغییر می کند.

برای شروع ، حاشیه های یکنواختی از هر طرف وجود دارد ، دقیقاً مانند iPad Pro. دوربین سلفی در قسمت بالا نشسته و مانند یک نقطه دایره ای شکل در دریای حاشیه نشسته است. جالب اینجاست که ما دکمه Touch ID یا سخت افزار Face ID را نمی بینیم. آیا اپل دقیقاً مانند iPad Air با یک سنسور اثر انگشت جانبی نصب شده است؟ یا ، آیا ما می خواهیم یک Touch ID در صفحه نمایش را ببینیم؟ خوب ، در مورد نحوه احراز هویت در iPod Touch آینده هیچ وضوح وجود ندارد.

بیشتر بخوانید  iPod Touch با دوربین 8 مگاپیکسلی معرفی خواهد شد

با این حال جالب است که iPod Touch را در یک پالت رنگی گسترده تکان می دهد، با فرض اینکه ارائه ها حتی به دقت هم نزدیک هستند. اپل اخیراً با گزینه های رنگی برای محصولات خود بسیار سخاوتمندانه عمل کرده است، فقط نگاهی به M1 iMac جدید بیندازید، بنابراین دیدن iPod Touch در برخی سایه های روشن نیز تعجب آور نخواهد بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر شده iPod Touch نسل جدید اپل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *