یو 12 لایف نیز دارای بریدگی بالای صفحه نمایش می باشد

یو 12 لایف

گوشی میان رده یو 12 لایف اچ تی سی به گفته ایوان بلس در قسمت بالایی نمایشگر خود بریدگی خواهد داشت و تنها در سری 2018 این امکان وجود دارد. هم اکنون منتظر هستم تا ببینیم کمپانی اچ تی سی به دلیل کم فروشی در بازار به این روش جدید روی می آورد یا همانند قبل عمل خواهد کرد. بر اساس گفته ها این کمپانی تایوانی به دنبال ارائه گوشی است که الهام گرفته از آیفون 10 است.

می توان گفت که طبق گزارشاتی که از منبع ایوان بلس منتشر شده، اچ تی سی قصد دارد گوشی مورد نظر را با بریدگی قسمت بالای خود عرضه کند. همچنین این کمپانی تایوانی ادعا کرده که گوشی یو 12 را از سری گوشی های میان رده آن است را با پسوند لایف عرضه می کند و در قسمت بالایی آن نیز شاهد بریدگی خواهیم بود. هنوز از شکل و مدل ظاهری این گوشی خبر نداریم و عکسی از آن انتشار پیدا نکرده است. معلوم نیست این گوشی از سری آیفون الهام می گیرد و یا اسنشال فون را در آن خواهیم دید. اسنشال فون در قسمت بریدگی بالای خود فقط جای دوربین جلو را دارد. این موضوع در مقایسه با گوشی گران قیمت و بالا رده آیفون که کمی ضخیم تر و بطوری طراحی شده که از سه زاویه متفاوت حاشیه در آن دیده نمی شود.

یو 12 لایف

در مورد گوشی میان رده این شرکت جزئیات زیادی انتشار نیافته است بنابراین اطلاعی از مشخصات و امکانات این مدل نداریم.حتی زمان انتشار آن نیز مشخص نشده است معلوم نیست که کی به صورت رسمی به نمایش در می آید، شاید کمپانی اچ تی سی در این باره برنامه خاصی دارد یا قرار است آن را با سایر میان رده ها معروفی کند یا با گوشی یو ۱۲ پلاس قرار است معرفی شود. این گوشی در سال ۲۰۱۸ نیز قرار است رونمایی و عرضه شود . با این وجود احتمال این موضوع نیز هست که یو 12 پلاس به صورت مستقیم به جای یو 12 ارایه شود و جایگزین یو 11 پلاس شود. پرچم دار ۲۰۱۸ این کمپانی قرار است دوربینی دوگانه داشته باشد ، در این صورت این گوشی نخستین گوشی بالا رده این کمپانی تایوانی خواهد بود که دوربینی دوگانه دارد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : یو 12 لایف نیز دارای بریدگی بالای صفحه نمایش می باشد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *