انتشار اطلاعاتی از دستگاه نست Wifi Pro گوگل

انتشار اطلاعاتی از دستگاه نست Wifi Pro گوگل

گوگل در حال کار بر روی یک روتر جدید است تا به مجموعه Nest Wifi خود بیاورد، با آخرین اطلاعات فاش شده که نشان می دهد آن را به عنوان “Google Nest Wifi Pro” می شناسند. فهرستی که اخیراً توسط B&H به صورت آنلاین منتشر شده است، آن را “Google Nest Wifi Pro 6E Router” نامیده است که تأیید می کند که دستگاه از آخرین استاندارد Wi-Fi، Wi-Fi 6E پشتیبانی می کند.

قیمت لیست اولیه 199 دلار است که بالاتر از روتر Nest Wifi از سال 2019 است و به طور قابل توجهی بالاتر از Google Wifi با قیمت 99.99 دلار است. سایر لیست‌های وب‌سایت نشان می‌دهد که دستگاه در رنگ‌های متنوعی نیز عرضه می‌شود که رنگ‌های برفی، کتانی، مه‌آلود و علف لیمو را نشان می‌دهد.

لیست ها همچنین شامل یک بسته 2 عددی با قیمت 299.99 دلار و یک بسته 3 عددی با قیمت 399.99 هستند، اما هیچ مورد نیاز ایستگاه پایه همراه با این بسته ها ذکر نشده است، که نشان می دهد دستگاه مستقل خواهد بود. تاریخ مشخصی برای راه اندازی این دستگاه ها وجود ندارد. در حال حاضر هیچ عکسی از روترهای جدید وجود ندارد، اما با رویداد آینده Made By Google در 6 اکتبر، به احتمال زیاد اطلاعات بیشتری در مورد روترهای شایعه شده به دست خواهیم آورد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوگل روی حالت Dashcam برای گوشی های پیکسل کار می کند

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از دستگاه نست Wifi Pro گوگل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *