انتشار آپدیت MIUI 14 برای گوشی Mi 10

انتشار آپدیت MIUI 14 برای گوشی Mi 10

کاربران گوشی‌های هوشمند Mi 10 شیائومی دلیلی برای تشویق دارند زیرا این شرکت به‌روزرسانی رسمی MIUI 14 را در چین منتشر کرده است. آخرین نسخه پایدار با شماره ساخت 14.0.2.0.TJBCNXM به دستگاه ها رسانده و طیف وسیعی از ویژگی ها و ارتقاءهای هیجان انگیز را به ارمغان می آورد.

به‌روزرسانی 4.1 گیگابایت حجم داشته و مبتنی بر اندروید 13 است و شامل وصله امنیتی مارس شده که Mi 10 را به گوشی امن تبدیل می سازد. یکی از ارتقاهای کلیدی در این آپدیت، معماری موتور فوتون است که هم برنامه های سیستمی و هم برنامه های شخص ثالث را سرعت می بخشد. این بدان معنی بوده که کاربران می توانند زمان بارگذاری سریعتر برنامه و عملکرد روانتر را تجربه کنند. تصاویر شخصی سازی جدید ظاهری تازه به رابط می‌آورد و استفاده از آن را جذاب‌تر و آسان‌تر می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی های مهم MIUI 14 قابلیت های حفظ حریم خصوصی روی دستگاه است. این شامل تشخیص تصویر و متن روی دستگاه بوده که با پردازش تصاویر و متن به صورت محلی در دستگاه بدون نیاز به ارسال آنها به فضای ابر، حریم خصوصی را افزایش می‌دهد. این ویژگی همچنین به کاهش خطر نقض داده‌ها کمک می کند.

علاوه بر این، شیائومی دستیار صوتی خود را به یک دستیار هوشمند شخصی به نام Xiao Ai ارتقا داده است. اکنون شامل طیف وسیعی از محصولات هوشمند مانند Xiao Ai Voice، Xiao Ai Vision، Xiao Ai Translator و Xiao Ai Calls می شود. این ویژگی‌ها دستگاه را کاربرپسندتر و راحت‌تر می‌کنند و لمسی شخصی‌سازی شده برای تجربه کاربر فراهم می‌کنند.

تنظیمات سیستم نیز بهبود یافته و اکنون می توانند سوابق جستجو را حفظ کرده و نتایج جستجو را در گروه نمایش دهند. پشتیبانی از کارت هوشمند شیائومی نیز با اضافه شدن انواع بیشتری از جمله کلیدهای دیجیتال خودرو چند برند و کارت های دانشگاهی گسترش یافته است.

به طور کلی، به‌روزرسانی MIUI 14 برای Mi 10 طیف وسیعی از ویژگی‌ها و ارتقاءهای هیجان‌انگیز را به ارمغان می‌آورد و دستگاه را قدرتمندتر، کاربرپسندتر و ایمن‌تر می‌کند. به کاربران توصیه می‌شود برای تجربه آخرین پیشرفت‌ها بزودی این بروزرسانی را دریافت کنند. برند چینی درصدد بوده بزودی محصول خود را معرفی کرده و به مشتریان ارائه دهد.

بیشتر بخوانید  خودرو الکتریکی شیائومی SU7 راهی بازار چین شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار آپدیت MIUI 14 برای گوشی Mi 10

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *