انتشار آپدیت دوربین برای سری گوشی اوپو Find X6

انتشار آپدیت دوربین برای سری گوشی اوپو Find X6

سری گوشی اوپو Find X6 در ماه مارس رونمایی شد. برخلاف مدل های قبلی، مدل های نسل جدید در بازارهای جهانی عرضه نخواهند شد. بنابراین، اگر قبلاً یکی را وارد کرده‌اید یا قصد انجام آن را دارید، مطمئن شوید که به‌روزرسانی نرم‌افزار جدیدی را که برای این گوشی ها عرضه می‌شود، دانلود و نصب کنید.

جدیدترین آپدیت منتشر شده برای گوشی ها از نظر حجم ظرفیت چندانی ندارند، اما بهینه سازی ها و ارتقاهای مهمی را به خصوص برای دوربین ها به همراه دارد. به‌روزرسان نرم‌افزاری جدید اوپو Find X6 و Find X6 Pro با شماره ساخت PGEM10_13.1.0.123 (CN01) ارائه می‌شود. حجم آن تنها 280.74 مگابایت است.

طبق تغییرات رسمی، این آپدیت با بهینه سازی هایی برای دوربین تله فوتو، حالت شب و پایداری دوربین ارائه می شود. همچنین رنگ پوست را هنگام لمس  کردن روی پرتره ها، مصرف انرژی در حین ضبط ویدیو و بزرگنمایی های قابل توجه در هنگام فیلمبرداری بهینه می کند. علاوه بر این، آپدیت یک گزینه دائمی 2 برابری برخی حالت ها و یک گزینه 2 برابری پرتره اضافه می کند. همچنین یک آپدیت طرح رنگ Hasselblad برای کلید شاتر به دنبال خواهد داشت.

به‌جز دوربین‌ها، آپدیت نرم افزاری جدید سازگاری شبکه تلفن همراه، NFC، بلوتوث و وای‌فای را نیز بهبود می‌بخشد. همچنین بهبودهایی برای ثبات سیستم وجود دارد و سطح آپدیت امنیتی تا آوریل 2023 را رقم می زند. در نهایت، آپدیت بهینه‌سازی‌هایی را برای جلوه‌های صوتی Dolby، PC Connect، ارسال محتوا و تماس‌های ویدیویی در برنامه‌های شخص ثالث به همراه دارد.

همانطور که متوجه شدید، با وجود کم حجم بودن آپدیت، آخرین بروزرسان سیستم برای Find X6 و Find X6 Pro بسیار مهم بوده زیرا با چندین بهینه‌سازی و بهبود لازم همراه است. در اخباری مرتبط برندهایی مانند OPPO، iQOO، Vivo و Honor در حال آماده شدن برای عرضه گوشی های هوشمند جدید برای بازار چین هستند. انتظار می رود این برندها سری Reno 10، سری iQOO Neo 8، سری Vivo S17 و سری Honor 90 را معرفی کنند. پیش از عرضه مورد انتظار، مدل‌های آنر 90 پیشتر در گواهی MIIT دیده شدند. اکنون Reno 10 Pro+ گواهی مهمی را در چین دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید  سری اوپو Find X6 و کسب تاییدیه جدید

برای کسب جزئیات بیشتر به بخش بروزرسان نرم افزاری دستگاه مراجعه کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار آپدیت دوربین برای سری گوشی اوپو Find X6

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *