با قوی ترین گوشی های اندرویدی مارس 2022 آشنا شوید

با قوی ترین گوشی های اندرویدی مارس 2022 آشنا شوید

آنتوتو به تازگی فهرست قوی ترین گوشی های اندرویدی ماه مارس 2022 را منتشر کرد که نشان می دهد دستگاه های مجهز به چیپست کوالکام حرف بسیاری برای گفتن دارند و همچنین چیپست دیمنسیتی 9000 مدیاتک هم سهم قابل توجهی در این فهرست دارد.

شاید پیشتر گزارشی مبنی بر اینکه دیمنسیتی 9000 توانسته عملکرد بهتری نسبت به اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکام کسب کند، منتشر شد، اما فهرست جدید انتوتو نشان می دهد که کوالکام همچنان بهترین تراشه ساز موبایلی محسوب می شود. در این فهرست مشخص شده که رد مجیک 7 پرو با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1، 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی موفق به کسب امتیاز بیش از 1 میلیون شده و صدر لیست قوی ترین گوشی های اندرویدی مارس 2022 انتوتو را بدست آورد.

در رتبه دوم و سوم دو اسمارتفون ویوو iQOO 9 و iQOO 9 پرو به چشم می خورند که از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکام بهره گرفته و امتیاز 1 میلیونی کسب کردند. البته دو مدل با 12 گیگابایت رم عرضه می شوند. در رتبه چهارم تلفن هوشمند ردمی K50 پرو قرار دارد که چیپست مدیاتک دیمنسیتی 9000 را در خود دارد. این تلفن هوشمند 8 گیگابایت رم داشته و به امتیاز 994 هزار رسید.

با قوی ترین گوشی های اندرویدی مارس 2022 آشنا شوید

این امتیاز نشان می دهد که دیمنسیتی 9000 عملکرد قابل توجهی می تواند داشته باشد و یک موفقیت برای مدیاتک است. رتبه پنجم را نوبیا Z40 پرو گرفته و رتبه ششم نیز اوپو فایند X5 پرو بدست آورده و این مدل نیز از چیپ دیمنسیتی 9000 مدیاتک برخوردار است. دیگر رتبه ها نیز توسط شیائومی 12 پرو، ریلمی GT2 پرو، موتورولا اج X30 و ردمی K50 گیمینگ تصاحب شده است. تمامی این گوشی ها موفق به کسب امتیاز بالای 950 هزار شدند. ناگفته نماند فهرست مختص بازار چین بوده و باید منتظر بازار جهانی باقی ماند.

مدیاتک در سال های گذشته توانسته با توسعه چیپست های مدل دیمنسیتی سامسونگ و کوالکام را به چالش دعوت کند. حتی می توان چیپ های آن را رقیبی برای چیپ های سری A اپل هم دانست. با چیپ دیمنسیتی 9000 باید مدیاتک را در ابتدا راه موفقیت دانست و باید منتظر ماند تا مشخص شود سایر گوشی هایی مجهز به این چیپ چه عملکردی از خود نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید  تحولات رابط کاربری گوشی های هوشمند در گذر زمان

در حال حاضر که دو گوشی ردمی کی 50 پرو و اوپو فایند ایکس 5 پرو که از این پردازنده قدرت می گیرند توانستند عملکرد بالایی از خود نشان دهند. البته انتظار داریم با حافظه رم بالا و حافظه ذخیره سازی قابل توجه عملکرد نیز بهبود بخشد. ناگفته نماند که مدیاتک به دنبال توسعه چیپ های قوی تر دیگر از سری دیمنسیتی است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : با قوی ترین گوشی های اندرویدی مارس 2022 آشنا شوید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *