انتشار آپدیت جدید گوشی X100 Pro ویوو در چین

انتشار آپدیت جدید گوشی X100 Pro ویوو در چین

ویوو گوشی هوشمند پرچمدار X100 Pro را در ماه نوامبر در چین عرضه کرد، در حالی که مدل جهانی آن در ژانویه معرفی شد. در آخرین نسخه آزمایشی OriginOS شماره 14.0.14.6، این برند یک ویژگی مهم دوربین را به مدل چینی اضافه کرده و در عین حال تعدادی از باگ ها را نیز برطرف کرده است.

بروزرسانی  OriginOS اخیر ویوو X100 Pro اکنون به شما امکان می دهد با استفاده از دوربین جلو ویدیوهای 4K ضبط کنید. افراد پیش از این گیج می‌شدند، زیرا اگرچه دوربین جلو و تراشه دستگاه از ضبط 4K پشتیبانی می‌کردند، اما این ویژگی در تلفن پرچمدار موجود نبود. به نظر می رسد ویوو ممکن است این گزینه را در پاسخ به رقبایی مانند شیائومی 14 پرو و اوپو فایند ایکس 7 اولترا که قبلاً ضبط 4K را در دوربین جلوی خود ارائه کرده بودند، اضافه کرده باشد.

به غیر از آن، OriginOS 14.0.14.6 مجموعه ای از پیشرفت ها و رفع اشکالات را با بروزرسانی به ارمغان می آورد.   در حالی که این به‌روزرسانی فقط برای مدل چینی است، اما انتظار داریم که X100 Pro جهانی که بر روی FunTouchOS اجرا می‌شود نیز در روزهای آینده به‌روزرسانی مشابهی دریافت کند.

انتشار آپدیت جدید گوشی X100 Pro ویوو در چین

در دیگر خبرها انتظار می رود برندهای گوشی های هوشمند پس از تعطیلات آتی جشنواره بهار چین، دستگاه های جدیدی را روانه بازار کنند. انتظار می رود ویوو نیز در نیمه اول سال جاری چند دستگاه جدید را روانه بازار کند.

افشا اخیر توسط افشاگر Digital Chat Station، بازه زمانی راه اندازی دستگاه های آینده مانند ویوو X Fold 3 و X100 Ultra را فاش کرده است. پست اخیر Weibo توسط Digital Chat Station نشان داد که تلفن و تبلت تاشو Vivo در ماه مارس عرضه خواهد شد. به نظر می رسد او در مورد سری ویوو X Fold 3 و Pad 3 صحبت می کند.

طبق گزارش ها، ویوو X Fold 3 و X Fold 3 Pro به ترتیب به چیپست های Snapdragon 8 Gen 2 و Snapdragon 8 Gen 3 مجهز خواهند شد. انتظار می‌رود گوشی اولی به عنوان یک گوشی تاشو مقرون‌به‌صرفه عرضه شود، در حالی که نسخه Pro احتمالاً دارای ویژگی‌های انحصاری مانند حسگر اثر انگشت اولتراسونیک زیر صفحه نمایش، شارژ بی‌سیم و دوربین تله فوتو پریسکوپ 64 مگاپیکسلی است.

بیشتر بخوانید  گوشی ویوو Y52t با پردازنده Dimensity 700 معرفی شد

انتظار رفته ویوو Pad 3 دارای چیپست Dimensity 9300 باشد. برخی گزارش‌ها نشان می‌دهند که این تبلت یک نمایشگر 13 اینچی با وضوح 3K و پشتیبانی از شارژ 80 واتی ارائه می‌کند. گزارش حاکی از آن است که ویوو X100 Ultra پس از X Fold 3 و Pad 3 رونمایی خواهد شد که نشان می دهد رونمایی آن در سه ماهه دوم سال انجام گیرد. از این رو، به نظر می رسد که X100 Ultra در ماه آوریل یا می معرفی شود.

گزارش‌ها ادعا می‌کنند که این دستگاه با نمایشگر سامسونگ E7 AMOLED، چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 و یک دوربین چهارگانه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی LYT-900 وارد بازار خواهد شد. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی آن از شارژ 100 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند.

در اخباری مرتبط طبق گزارش‌ها، Vivo در حال آماده شدن برای رویداد معرفی آینده خود است که احتمالاً جدیدترین گوشی‌های هوشمند تاشو را در بازار چین معرفی می‌کند. پیش بینی می شود که Vivo X Fold 3 Pro می تواند یکی از اولین گوشی های تاشو باشد که به چیپست Snapdragon 8 Gen 3 مجهز شده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار آپدیت جدید گوشی X100 Pro ویوو در چین

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *