ایرانسل ورژن تحت وب پیشرفته «ایرانسل من» را رونمایی کرد.

ایرانسل من

ایرانسل به کمک فناوری جدید وب اپلیکیشن حرفه ای PWA ورژن جدیدی از اپلیکیشن کاربردی ایرانسل من را رونمایی کرد.

به گزارش زوم تک به نقل از روابط عمومی ایرانسل با استفاده از فناوری نوین وب اپ لیکیشن حرفه ای pwa محدودیت هایی که شرکت اپل برای گوشی های هوشمند با سیستم عامل ios بصورت دائمی از بین رفته است و کاربران گوشی های هوشمند آیفون اپل می توانند با بروز رسانی نرم افزار خودشان در گوشی آیفون این نرم افزار را دریافت کنند.

کاربران آیفون که از مشترکان ایرانسل هستند می توانند با باز کردن سایت my.irancell.ir می توانید اپلیکیشن ایرانسل من دانلود کنید. بعد از اینکه این نرم افزار را دانلود کردید میتوانید این نرم افزار را در صفحه خانگی خود در گوشی هوشمند اضافه کنید. برای اینکار می توانید Add to Home Screen این دکمه را کلیک کنید. با کلیک روی آیکون این نرم افزار می توانید از این نرم افزار کاربردی استفاده کنید.

در ماه های اخیر با توجه به مشکلاتی که مربوط به تحریم های امریکا بود ، نرم افزار های ایرانی در گوشی های هوشمند آیفون با مختل روبرو شد. ایرانسل هم اکنون با استفاده از فناوری جدید اشاره شده pwa ورژن جدید نرم افزار کاربردی ایرانسل من را دانلود نمایید ، مشکل تحریم های اپل که شامل کاربران آیفون ایرانی را شامل شده بود.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  حضور شرکت ایرانسل در ایران تله کام 2017 با تازه ترین خدمات و محصولاتش

نظرات در مورد : ایرانسل ورژن تحت وب پیشرفته «ایرانسل من» را رونمایی کرد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *