امنیت در خرید و فروش ارز های دیجیتال و تاثیر آن در ترغیب فعالان

بلاکچین

ارز های دیجیتال امروزه یکی از موضوعات بسیار پرطرفدار در بین فعالان در دنیای تجارت به شمار می رود. اما حضور در این بازار ، نیازمند پیش نیاز هایی است که باید در جوامع وجود داشته باشد؛ که بتوان با امنیت خاطر در این دنیای دیجیتال به داد و ستد پرداخت.

اما چگونه می توان پیش نیاز های داد و ستد ارز های دیجیتال را در جامعه ایجاد کرد. همکاری سازمان های دولتی از جمله نظارت بانک مرکزی در حوزه خرید و فروش ارز های دیجیتال می تواند بهترین ابزار برای آسودگی خیال کاربران برای سرمایه گذاری در این حوزه باشد.

از دیگر راهکار هایی که می تواند در پیشبرد امنیت در خرید و فروش ارز های دیجیتال تاثیر گذارد ، ارائه راهکاری از سمت دولت ها برای داشتن درگاهی ایمن برای نگهداری اسناد محرمانه صاحبان ارز های دیجیتال و نظارت بر خرید و فروش آن می تواند کاربران را به سمت استفاده از این نوع ارز ها برای سرمایه گذاری ترغیب کند.

از راهکار های دیگری که می تواند امنیت داد و ستد در این حوزه را افزایش دهد ارائه اوراق قرضه دیجیتال است ، با توجه به اینکه برای به رسمیت شناختن حق مالکیت فروشنده ، می تواند کدهایی با مشخصه های دیجیتال را برای این موضوع در نظر گرفت و این کدها می تواند سهام فروشنده این ارز ها را،  بصورت کامل داشته باشند. تمامی قوانین این نوع خرید وفروش هم براساس پروتکل بلاکچین باید انجام پذیرد.

با رونق استفاده از بلاکچین و ارز های دیجیتال در فضای امن ایجاد شده توسط دولت ها ، می تواند از ارزی استفاده کرد که تحرک های سیاسی در جهان هیچ تاثیری بر روی آن نخواهد داشت ، از این رو شرایط نقل و انتقال این ارز دیجیتال، می تواند تحولی بزرگ در صنعت ارتباطات دیجیتال هم داشته باشد.

برگزاری اولین کنفرانس رگولاتوری بلاک‌چین و رمزارزها

فناوری‌های نوین جایگاه ویژه ای در افزایش سطح زندگی انسان‌ها داشته‌اند تا جایی که تاریخ بشر بر‌اساس ظهور فناوری‌ها و دانش‌های جدید تقسیم‌بندی می‌شود، ظهور فناوری بلاک‌چین و رمز‌ارزها این پتانسیل را دارد که نقطه عطف تاثیر‌گذار در تاریخ بشر باشد. آشنایی با مبانی و جایگاه قانونی این فناوری، تاثیر آن در قسمت‌های مختلف دولت،اجتماع،فرهنگ و نظام جامعه، بررسی دقیق نوع ارتباط دولت‌ها با اجتماع در صورت پیاده‌سازی این فناوری‌ها و انجام تحقیقات عمیق و گسترده با توجه به تبعات مثبت و منفی آن‌ها و ارائه راهکارهای موثر و جلب توجه جوامع علمی،اجرایی،قانون‌گذاری و عمومی به این حوزه، ما را بر آن داشت اقدام به برگزاری اولین کنفرانس ملی رگولاتوری بلاک‌چین و رمزارزها نماییم. امید است با حمایت دولتمردان، محققان و صاحب نظران محترم این مرز و بوم بتوانیم زیربنایی مستحکم را در این زمینه پایه‌ریزی کنیم.

کنفرانس رگولاتوری بلاک‌چین و رمزارزها با هدف هم افزایی علمی و عملی دست به اقدامی قابل تقدیر زده و در فرخوان بزرگ کشوری به تاریخ دهم اسفند ماه ۱۳۹۶ در محل سالن همایش‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، از تمام اقشار تاثیر گذار اعم از دانشگاهیان، مدیران، مسولان کشوری، حوزه حقوقی، حوزه پولی بانکی، فعالان اقتصادی و… دعوت به عمل می آورد تا در این رویداد بزرگ در کنار هم باشیم و از این فرصت بزرگ به بهترین نحو استفاده کنیم. علاقه‌مندان به شرکت در این کنفرانس آموزشی می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی زیر در این کنفرانس آموزشی حضور داشته باشند. همچنین برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تماس ۴۴۹۶۹۲۶۰-۰۲۱ دبیرخانه کنفرانس در تماس باشید.

به مقاله های برگزیده به انتخاب هیئت داوران کنفرانس، جوایزی به شرح زیر تعلق خواهد گرفت:

  • نفر اول مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال
  • نفر دوم مبلغ ۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال
  • نفر سوم مبلغ ۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال

آدرس اینترنتی ثبت نام در کنفرانس 

 

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : امنیت در خرید و فروش ارز های دیجیتال و تاثیر آن در ترغیب فعالان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *