ال جی و سامسونگ نمایشگر اولد اولد آیپد پرو را می سازند

ال جی و سامسونگ نمایشگر اولد اولد آیپد پرو را می سازند

شایعه شده است که اپل در حال کار بر روی مدل های جدید آی پد و مک بوک با نمایشگر OLED است، اما تاکنون محقق نشده است. اما اکنون، به نظر می‌رسد که غول فناوری کوپرتینویی بالاخره به عرضه دستگاه‌هایی با پنل‌های OLED نزدیک‌تر شده است.

بر اساس آخرین گزارش منتشر شده از ETNews، سامسونگ و ال‌جی که پنل‌های نمایشگر اپل را تامین می‌کنند، شروع به آماده‌سازی کارخانه‌های خود برای تولید انبوه اولین آی‌پدهای مجهز به نمایشگر OLED کرده‌اند.

این گزارش همچنین می افزاید که صفحه نمایش هیبریدی خواهد بود زیرا از ترکیبی از فناوری های OLED انعطاف پذیر و سفت و سخت استفاده می کند. پیش از این، گزارش شده بود که مدل‌های آی‌پد پرو دارای نمایشگرهای OLED دو پشته‌ای با دو لایه قرمز، سبز و آبی برای افزایش روشنایی خواهند بود.

همچنین انتظار می‌رود این صفحه‌نمایش از ProMotion تا نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی کند. پنل‌های OLED دارای پیکسل‌های خود ساطع‌کننده هستند و نیازی به نور پس‌زمینه ندارند و این امکان را به نسبت کنتراست بالاتر، دقت رنگ بیشتر و مصرف انرژی کمتر می‌دهد.

در حال حاضر، اپل از نمایشگرهای OLED برای اپل واچ و مدل‌های آیفون استفاده می‌کند، اما این شرکت هنوز آنها را برای دستگاه‌های صفحه‌نمایش بزرگ‌تر مانند تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها استفاده نکرده است.

مدتی قبل، راس یانگ تحلیلگر فاش کرد که اپل قصد دارد مک بوک ایر 13 اینچی، آیپد پرو 11.1 اینچی و آیپد پرو 13 اینچی با پنل های OLED را در سال 2024 عرضه کند. زمانی که سال آینده رسمی شود نمایش داده می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اپل بزودی رویداد جدیدی برای معرفی محصول سخت افزاری برگزار می کند

نظرات در مورد : ال جی و سامسونگ نمایشگر اولد اولد آیپد پرو را می سازند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *