اقدام پلید پسر تهرانی با نامادری اش

حوادث

رئیس پلیس فتا پایتخت از دستگیری فرزندی خبر داد که با انتشار تصاویر خصوصی نامادری اش از وی انتقام می گرفت.سرهنگ “تورج کاظمی” بیان داشت: چندی پیش خانمی جوان با مراجعه به پلیس فتا و طرح شکایتی اعلام کرد که تصاویر خصوصی اش در فضای مجازی اینستاگرام توسط فرد ناشناسی منتشر شده است و این موضوع به آبرو و حیثیتش لطمه وارد کرده است.
رئیس پلیس فتا پایتخت بیان داشت: با تشکیل پرونده ای در این خصوص، تیمی از ماموران پلیس فتا برای تحقیقات ویژه و کارشناسی وارد عمل شدند و در کاوش‌های اولیه ، احتمال اینکه یکی از نزدیکان شاکی در انتشار تصاویر نقش داشته است؛ به چشم می خورد.

بیشتر بخوانید »:

فوتبالیست تهرانی که به دختر نوجوان تجاوز کرده بود محکوم شد!

شکایت بازیگر زن ایرانی بخاطر تجاوز جنسی همکارش

تجاوز هولناک به زن جوان مقابل چشمان شوهر

سرهنگ کاظمی ابراز کرد: ماموران با توجه به اینکه این خانم جوان نگهداری از فرزند همسرش را بر عهده داشت، احتمال دادند که این فرزند در انتشار تصاویر نامادری اش نقش داشته باشد. و وی با فرضیه انتقام گیری از نا مادری اش دست به انتشار تصاویر و نسبت دادن عناوین ناروا کرده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه هیچ ردپایی از فرزند نامادری موجود نبود، عنوان داشت: تحقیقات پلیسی وارد مرحله دیگری شد و با به دست آمدن نشانه های دیگر، با هماهنگی مقام قضائی، طی تماس تلفنی موضوع به پدر متهم اطلاع داده شد و او به همراه فرزندش در پلیس فتا پایتخت حاضر شد و خیلی زود فرزند، به ارتکاب جرمش معترف شد و تمامی اقداماتی که علیه نامادری اش انجام داده است را گردن گرفت.

سرهنگ کاظمی در خصوص اظهارات متهم گفت: متهم ادعا کرد: پدرم سال ها پیش مادرم را طلاق داده است و با خانمی که حالا نامادری ام هست ازدواج کرده است. این خانم جوان در دوران کودکی رفتار مناسبی با من نداشت و بارها مرا مورد آزار و اذیت قرار داده بود و همین انگیزه ای شد که بعد از گذشت این سال های سخت، به فکر انتقام گیری از او بیفتم.

رئیس پلیس فتا پایتخت افزود: با تکمیل پرونده ، متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

5/5 - (2 امتیاز)

نظرات در مورد : اقدام پلید پسر تهرانی با نامادری اش

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *