افشا مشخصات گوشی Redmi K50 Gaming Edition

افشا مشخصات گوشی Redmi K50 Gaming Edition

شرکت ردمی در نظر دارد بزودی سری ردمی کی 50 را معرفی کند. یکی از آنها گوشی Redmi K50 Gaming Edition است که مدلی گیمینگ بوده و مشخصات کلیدی برجسته ای هم به همراه دارد.

این اسمارتفون به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1، باتری 4700 میلی آمپرساعتی، فناوری شارژ سریع 120 واتی، پوشش محافظ Gorilla Glass Victus، سیستم عامل اندروید 12 مبتنی بر MIUI 13، اسپیکر استریو JBL، صفحه نمایش FHD+ با نرخ نوسازی 144 یا 120 هرتز، دوربین عقب 64/13/2/8 مگاپیکسلی و برخی دیگر اشاره کرد.

در اخباری مرتبط Redmi K50 Gaming Edition، همانطور که از نامش پیداست، بر عملکرد بهینه سازی بازی متمرکز خواهد بود. انتظار می رود این دستگاه از یک نمایشگر حفره دار با پوشش شیشه محافظت شده توسط یک لایه شیشه Corning Gorilla Victus استفاده کند. از نظر طراحی، انتظار می‌رود این گوشی شبیه به نسخه گیمینگ Redmi K40 باشد و دو دکمه پاپ‌آپ در قسمت جانبی داشته باشد. علاوه بر این، انتظار می رود این دستگاه با رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 راهی بازار شود.

در اخباری مرتبط طبقه گفته های افشاگر، سری Redmi K50 سال 2022 از راه می رسند. پیش بینی می شود که تا پایان فوریه به چین برسد. بر اساس گزارش ها، این گوشی چندین مدل خواهد داشت که با توجه به انواع مختلف سری Redmi K40 کاملاً واضح است. طبق گزارشات، این گوشی با چهار چیپست مختلف عرضه خواهد شد: کوالکام Snapdragon 8 Gen 1، Snapdragon 870، MediaTek Dimensity 7000 و Dimensity 9000.

افشای اطلاعات قبلی نشان داد که گوشی های سری K50 به همراه MIUI 13 عرضه می شوند. با توجه به اینکه معرفی در فوریه انجام می شود، دیگر جای تعجب نیست زیرا MIUI 13 خود در این ماه معرفی می شود. اکنون باید دید که آیا با MIUI مبتنی بر اندروید 12 عرضه می شود یا MIUI مبتنی بر اندروید 11.

با این وجود، هنوز زمان زیادی تا هنگامی که دستگاه را به طور رسمی در بازار ببینیم، باقی مانده است. در حال حاضر، به لطف افشاگرها و گواهینامه ها، چند مشخصات گوشی لو رفت. Redmi K50 به اسم رمز Matisse و Rubens شناخته شده که ممکن است به عنوان دو مدل با چیپ مجهز به Dimensity 9000 باشد.

بیشتر بخوانید  گوشی Redmi K60E با 12 گیگابایت رم همراه است

ردمی K50 گیمینگ نیز با نام Matisse و چیپ Dimensity 9000 دارای صفحه نمایش با نرخ نوسازی 120 هرتز یا 144 هرتز خواهد بود. گفته می شود که این صفحه نمایش OLED است که برای امنیت بیشتر به یک اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش مجهز می شود. انتظار می رود که این گوشی دارای یک سیستم دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی باشد و با توجه به اینکه یک گوشی گیمینگ خواهد بود، ممکن است مکانیزم خنک کننده ای هم در آن به کار گرفته شود. این دستگاه را شاید بتوان مدل Redmi K50 Gaming Pro نامید.

علاوه بر این، انتظار می‌رود گوشی با اسم رمز Rubens مدل Redmi K50 Gaming Standard باشد که پردازنده Dimensity 7000 در آن تعبیه می شود. ممکن است دارای یک سیستم دوربین سه‌گانه 64 مگاپیکسلی و به دنبال مکانیزم خنک‌کننده مشابه Matisse باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افشا مشخصات گوشی Redmi K50 Gaming Edition

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. اخه چرا اطلاعات غلط میدی
    ردمی کی۵۰گیمینگ اسنپدراگون ۸نسل یک داره
    بعدشم یک سال هست که عرضه شده کجای کاری شما
    اونی که جیپستش دایمن۹۰۰۰هست ردمی کی۵۰ پروعه