«رتبه جت سئو» جایگزینی برای رتبه الکسا رسما رونمایی شد

«رتبه جت سئو» معرفی شد! جایگزینی برای رتبه الکسا

به گزارش زوم تک نشست خبری معرفی بزار رتبه جت سئو 16 اسفند 1400 با حضور اصحاب رسانه برگزار شد ، براساس این گزارش ابزار رتبه جت سئو ابزاری کاربردی برای شناسایی جایگاه وب سایت ها از نظر بازدید می باشد که امروز با حضور اصحاب رسانه رسما رونمایی شد ، براساس اطلاعات ارائه شده توسط رضا شیرازی مدیر وب 24 جت سئو یک ابزار کاربردی در بررسی و آنالیز وب سایت ها از نظر سئو است ، که ابزار رتبه جت سئو به تازگی به این ابزار کاربردی سئو اضافه شده است ، کاربرد اصلی جت سئو آنالیز وضعیت بهینه سازی وب سایت برای موتور های جستجو است.

«رتبه جت سئو» معرفی شد! جایگزینی برای رتبه الکسا

جت سئو دستیار سئو سایت

جت سئو یک دستیار کاربردی برای بررسی سئو سایت است که شما را یاری می کند قدم به قدم سایت خودتان را برای موتور های چستجو بهینه کنید..

این سرویس به‌تازگی سرویس «رتبه جت سئو» را به خدمات خود اضافه کرده است جایگزینی برای رتبه الکسا در ایران است.

 

سال‌ها رتبه الکسا معیاری برای سنجش میزان موفقیت سایت‌ها بوده است. ابزاری که معیارهای زیاد و بعضا عجیبی (مثل خرید اشتراک) برای رتبه‌بندی سایت‌ها ارائه می‌داد. اما الکسا به‌تازگی اعلام کرد که سرویس رتبه‌بندی این شرکت تنها تا تاریخ 1)  May  ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱) در دسترس خواهد بود.

 

مشکلاتی سیستم رتبه‌بندی الکسا

الکسا که در اردیبهشت ماه 1401 از دسترس خارج خواهد شد رتبه بازدید سایت‌های اینترنتی را بر اساس اطلاعات نوار ابزار مرورگر که در سیستم های مختلف نصب شده است بدست می‌آورد. اما این مدل چند مشکل را داراست:

۱. کاربران موبایل تولبار ندارند و الکسا توانایی تخمین بازدید موبایل را ندارد. تنها سایت هایی که هزینه اشتراک به الکسا پرداخت می کنند رتبه بندی واقعی دارند.

۲. کاربران سایت‌ها در حوزه‌های مختلف به نسبت یکسان تولبار را نصب نمی‌کنند. به همین دلیل سایت‌هایی که در حوزه تکنولوژی یا بازاریابی دیجیتال فعالیت می‌کنند، رتبه بهتری دارند.

 

افزایش کاربران موبایل به مرور باعث شد که رتبه الکسا با آنچه در واقعیت اتفاق می‌افتد تفاوت زیادی داشته باشد. از سوی دیگر فریب دادن الکسا کار ساده‌ای است.

 

جت سئو چطور رتبه سایت شما را محاسبه می‌کند؟

رتبه جت سئو، بر اساس ترافیک ورودی سایت‌های ایرانی از گوگل در کلمات کلیدی پرجستجو محاسبه می‌شود و بر خلاف رتبه الکسا شامل ترافیک ورودی از طریق موبایل و دسکتاپ است. مزیت ویژه‌ای که رتبه جت سئو نسبت به رتبه الکسا دارد این است که به سادگی قابلیت فریب و تقلب را ندارد و تخمین مناسبی از ترافیک سایت‌های ایرانی از گوگل دارد.

رتبه جت سئو، بر خلاف رتبه الکسا ترافیک مستقیم و ریفرال را محاسبه نمی‌کند، اما به دلیل اینکه بیشتر افرادی که می‌خواهند به یک سایت مراجعه کنند نام برند آن سایت را در گوگل جستجو می‌کنند، ترافیک گوگل می‌تواند معیار مناسبی برای تخمین بازدید واقعی سایت‌های اینترنتی باشد.

 

در حال حاضر رتبه جت سئو هر ۷ روز یک‌بار، شنبه‌ها به روزرسانی می‌شود و بازدید ۲۸۲۰۰۰ سایت ایرانی را تخمین می‌زند.

 

ورود به رتبه جت سئو:

https://www.jetseo.ir/rank

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : «رتبه جت سئو» جایگزینی برای رتبه الکسا رسما رونمایی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *