تبلت لنوو Tab P11 Pro عرضه شد

تبلت لنوو Tab P11 Pro عرضه شد

Lenovo Tab P11 Pro (نسل دوم) امروز در هند عرضه شد. این گوشی به عنوان جانشین P11 Pro از سال گذشته وارد بازار می شود. آخرین پیشنهاد به‌روزرسانی‌های تدریجی را نسبت به نسخه قبلی خود بسته است. این تبلت همچنین با گلکسی تب S7 FE، شیائومی پد 5، آی‌پد مینی نسل 4 و سایر محصولات موجود در بازار رقابت می‌کند. برای دانستن آنچه که Lenovo Tab P11 Pro (نسل دوم) خارج از جعبه ارائه می دهد، بخوانید.

Lenovo Tab P11 Pro (نسل دوم) همان صفحه نمایش 11.2 اینچی OLED را با وضوح 2.5K پیکسل حفظ می کند. این صفحه نمایش دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز، روشنایی 600 نیت، پشتیبانی از Dolby Vision، HDR و HDR10+ است. این تبلت همراه با قلم Precision Pen 3 همراه است که می تواند به صورت مغناطیسی به پنل پشتی برای شارژ بی سیم متصل شود.

در بخش صوتی، Lenovo Tab P11 Pro (نسل دوم) مجهز به چهار بلندگوی JBL با Dolby Atmos است. این تبلت دارای یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در جلو است.

Lenovo Tab P11 Pro (نسل دوم) دارای پردازنده جدید MediaTek Kompanio 1300T همراه با پردازنده گرافیکی Arm Mali-G77 MC9 در زیر بدنه است. 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا تا 1 ترابایت از طریق اسلات کارت microSD وجود دارد. این تبلت توسط یک واحد باتری 8200 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می شود که ادعا می شود تا 14 ساعت عمر باتری را ارائه می دهد. روی سیستم عامل اندروید 12 خارج از جعبه اجرا می شود.

گزینه‌های اتصال Lenovo Tab P11 Pro (نسل دوم) شامل WiFi-6، بلوتوث 5.1، پورت USB-C و کانکتور پین Pogo است. Lenovo Tab P11 Pro (نسل دوم) دارای برچسب قیمتی 39999 روپیه است. فروش آن از 17 اکتبر از فروشگاه های انحصاری آمازون و لنوو آغاز خواهد شد. انتظار داریم بزودی لنوو محصولات بیشتری را راهی بازار کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  لپ تاپ لنوو ThinkPad Neo 14 راهی بازار شد

نظرات در مورد : تبلت لنوو Tab P11 Pro عرضه شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *